خبرهای داغ:

تشکیل شورای امر به معروف پایگاه شهید رجایی با حضور رئیس شورای شهر قم

شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه شهید رجایی حوزه شهید ورزنده قم با حضور رئیس شورای اسلامی شهر قم و فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۶۰۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

تشکیل شورای امر به معروف پایگاه شهید رجایی با حضور رئیس شورای شهر قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در جلسه شورای امر به معروف پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی ولی الله بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر و تنی چند از اعضای شورای شهر، شهردار منطقه یک، معتمدین محل زینبیه و امام جماعت مسجد و همچنین فرمانده حوزه چهار شهید ورزنده حضور داشتند.

در این جلسه مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع)، طی سخنانی با اشاره به اینکه امر به معروف از اهم فرائض الهی است که سایر فرائض به آن متکی است، گفت: بسیج به جهت ماهیت خود بعنوان تشکل پیش رو در تحقق فرامین الهی محسوب می شود و لذا با تدبیر مقام منیع ولایت از سالها قبل، انجام این تکلیف را بر عهده گرفته است.

ولی الله بیاتی رئیس شورای شهر نیز در این جلسه بیان داشت: هدف از امر به معروف و نهی از منکر اصلاح وضعیت سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی محل از طریق هدایت، ترغیب آحاد مردم در عمل به معروف و نهی و از منکر با استفاده از ظرفیت های موجود بسیج و مردم محل و ارگانهای مربوط می باشد.

در پایان این جلسه، مواردی از مشکلات محل از قبیل روکش آسفالت معابر، دیوار نویسی با مضامین شهدا، احداث بوستان، شبکه آبرسانی آب شیرین و ... مطرح و تصمیمات مقتضی گرفته شد.


ارسال نظرات