خبرهای داغ:

از خانواده شهدای عملیات مرصاد، در گیلانغرب سرکشی شد+تصاویر

مصادف با 5 مرداد سالروز عملیات غرور افرین مرصاد از خانواده شهدای این عملیات در گیلان غرب سرکشی و دلجویی شد.
کد خبر: ۸۷۱۸۲۴۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب؛ با حضور امام جمعه  و فرمانده سپاه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران  گیلان غرب ،مصادف با 5 مرداد سالروز عملیات غرور افرین  مرصاد از خانواده شهدای این عملیات در شهرستان سرکشی و دلجویی شد .
خانواده های  شهیدان فتاحی و دهقان پورکه 4 و 6 شهید را در عملیات مرصاد تقدیم انقلاب و کشور نموده اند
در این دیدارها  به نیابت از خانواده 70 شهید گیلانغربی عملیات مرصاد مورد تجلیل و تکریم مسئولین قرارگرفتند  حجت الاسلام والمسلمین مهری امام جمعه شهرستان گیلانغرب در این دیدارها در سخنانی با گرامیداشت سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد از پنجم مردادماه هم در تاریخ کشورمان بعنوان یکی از ایام الله و روزهای خدا نام برد و افزود عظمت شهید وشهادت به اندازه ای است که خداوند می فرماید اولین کسی که وارد بهشت میشود شهید است .
وی اظهارداشت: اجر معنوی خانواده شهدا والاست بخاطر همین اجر معنوی هم ارزش شهدا و خانواده های آنها نزد مردم هم بالاست چرا که درجات شهدا متعالی است.

امام جمعه گیلانغرب اقتدار نظام اسلامی را که امروز در دنیا با سربلندی می درخشد مرهون ایثار وازخود گذشتگی شهدا و ایثارگران  و بردباری خانواده های آنها دانست .

همچنین فرماندار شهرستان گیلانغرب نیز در دیدار خانواده شهیدان جعفر بیگی که 11 شهید در جریان عملیات مرصاد  تقدیم انقلاب و کشور نموده اندخانواده های شهدا را مایه امید و افتخار ملت ایران دانست.

کرم محمدی گفت اگر امروز امنیتی داریم  از صدقه سر شهداست آنهایی که جان خود را فداکردند تا مملکت ما با ثبات باشد و امروز در همین ثبات و آرامش در دنیا با اقتدار بدرخشد.

 
ارسال نظرات