مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه تاکید کرد

ارتقای پایه‌های معرفتی بسیجیان در دوره‌های تربیت و تعالی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه گفت: تحکیم و ارتقای پایه‌های معرفتی و بصیرتی بسیجیان از اهداف دوره‌های تربیت و تعالی است.
کد خبر: ۸۷۱۸۳۴۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴

حجت الاسلام اکبر قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی این ناحیه خبر داد و گفت: دوره تربیت و تعالی حوزه‌ای ویژه مخاطبین خاص نمایندگی ولی فقیه در سطح حوزه های مقاومت برگزار می‌گردد.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره تحکیم و ارتقای پایه‌های معرفتی، بصیرتی، اخلاقی و معنوی مدیران بسیج و استحکام پایه‌های اعتقادی بسیج بر اساس فرامین مقام معظم رهبری و تقویت باور های دینی، رشد فضایل اخلاقی و معنوی مخاطبان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی به تعداد 6 دوره برای هر حوزه مقاومت در طول سال و با حضور بسیجیان بخصوص مخاطبان خاص نمایندگی ولی فقیه برگزار می گردد.

حجت الاسلام اکبر قنبری با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این دروه‌ها پیش از این رشته‌های دیگر را سپری کرده‌اند گفت: نزدیک به 3 دوره در برخی از حوزه های مقاومت شهرستان برگزار شده است و شرکت کنندگان با حضور در این دوره در پایان گواهی پایان دوره دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات