خبرهای داغ:
مسئول معاونت تعلیم و تربیتی آموزش عقیدت سیاسی سپاه نینوا گلستان؛

شهدا مشعل هدایت و مظهر عظت و سرافرازی هستند

مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدت سیاسی سپاه نینوا گلستان گفت:شهدا مشعل هدایت و مظهر عظت و سرافرازی هستند لذا آنها امروز راه را به ما نشان داده اند و سعادت را به ما معرفی کرده اند.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۶۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام حسن گنجی عصر امروز در مصاحبه با خبرنگار بسیج در رابطه با پیام امروز شهدای گمنام، اظهار کرد:پیام و تاثیری که شهدا امروز برای ما دارد این است که خداوند راه شهدا را همچنان زنده نگه داشته است.

وی افزود:پیام شهدا برای ما این است که ما در راه دین خون خود را نثار کرده ایم و حال شما که مانده اید در مسیر ولایت، ارزش های انقلاب و دین مبین اسلام به وظایف دینی خود عمل کنید و گوش به فرمان رهبر انقلاب خود باشید.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه شهدا از هر چه داشته اند گذشتند تا اسلام زنده بماند، بیان داشت: باید امروز در مسیر زندگی مراقب باشیم تا داشته هایمان ما را از دین غافل نکند و با بصیرت و معرفت که از آرمان های شهدای ماست برای پیمودن مسیر انقلاب هرچه بلندتر گام برداریم.

حجت الاسلام گنجی اذعان کرد: شهدا مشعل هدایت و مظهر عظت و سرافرازی هستند لذا آنها امروز راه را به ما نشان داده اند و سعادت را به ما معرفی کرده اند.

وی افزود:شهدا محبت خدا در روز قیامت، در دنیا برای ما هستند که توانستند به این عظت، ایثار و رشادتها برسند و ما اگر در این مسیر کوتاهی کنیم در آن دنیا ما را با شهدا مقایسه خواهند کرد.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان حضور امروز شهدا را حکمت و تقدیر الهی خواند و تصریح کرد:تقدیر الهی بر این است که این عزیزان سال ها در خاک بمانند و حال مانند گوهری ناب از دل خاک بیرون بیاید.

حجت ااسلام گنجی در ادامه مطلب خاطرنشان کرد:در عرصه ای که ما نیاز به فضای شهادت، ایثار، حماسه، ایستادگی و استکبار ستیزی داریم اینان با آمدنشان دوباره به ما هشدار می دهد تا از رشادت هایشان و آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی ایران غافل نشویم، انشالله.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها