امام جمعه موقت دلیجان:

تخریب‌بنیان خانواده هدف دشمن از ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای است

امام جمعه موقت دلیجان گفت: هدف دشمن از ایجاد شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای ضربه زدن به بنیان خانواده و تخریب ارزش‌هاست.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۶۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام نوروزی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: دشمنان از طریق ماهواره و برنامه های فرهنگی خود به دنبال تضعیف کردن بنیان خانواده در جامعه دینی ما هستند .

وی افزود: جنگ نرم و تهاجم فرهنگی مقوله‌ای است که کیان خانواده‌های ما را تهدید می‌کند که ماهواره‌ها، موسیقی، شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، اینترنت و بازی‌های رایانه‌ای از جمله مهمترین ابزاری است که در این جنگ مورد استفاده قرار می‌گیرند .

امام جمعه موقت دلیجان در ادامه گفت: برنامه‌های مخرب ماهواره و شبکه‌های اجتماعی اثراتی مخرب بر روی جوانان و خانواده‌ها دارد که همه باید نسبت به این اثرات آگاه و هوشیار باشند.

حجت‌الاسلام نوروزی ادامه داد: دشمنان در هر برنامه خود از طرقی می‌خواهند جوانان و خانواده‌ها را از اسلام دور کنند که یکی از این راه‌های مخرب ترویج ماهواره است، خانواده‌ها باید مواظب رفتار فرزندان خود به ویژه نوجوانان و جوانان باشند تا در دام دشمنان گرفتار نشوند.

وی افزود: کشورهای غربی با توطئه‌های مختلفی که بر علیه ایران برنامه‌ریزی کرده اند می خواهند بنیان خانواده در ایران را تضعیف کنند اگر می‌خواهیم جامعه را بسازیم باید اول خانواده را بسازیم تا در مقابل توطئه های دشمن مستحکم شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات