خبرهای داغ:

۱۲۹۰ دستگاه تلفن همراه قاچاق در کرمانشاه کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از کشف سومین محموله بزرگ قاچاق تلفن همراه از ابتدای امسال در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: محموله‌ای با تعداد ۱۲۹۰ تلفن همراه قاچاق در کرمانشاه کشف شد.
کد خبر: ۸۷۲۰۸۱۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف محموله 1290 عددی تلفن همراه قاچاق در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این محموله قاچاق که شامل 1290 تلفن همراه به ارزش 30 میلیارد ریال است در یکی از مبادی ورودی شهر کرمانشاه کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این محموله از کردستان عراق وارد کشور شده است، گفت: این محموله قاچاق به دنبال انجام مأموریت‌های پلیس آگاهی استان کرمانشاه در یکی از مبادی ورودی شهر کرمانشاه کشف شد.

امان‌اللهی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یکی از اولویت‌های مهم  پلیس در سال 95 دانست و افزود: به دنبال وصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق تلفن همراه در مناطق مرزی، پلیس آگاهی استان، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال سه محموله بزرگ قاچاق گوشی در استان به ارزش 110 میلیارد ریال کشف شده است، بیان کرد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در استان در امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد رشد داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سیگار، لوازم خانگی، پوشاک و تجهیزات ماهواره‌ای از عمده کالاهای کشف شده قاچاق در استان هستند، گفت: با وجود موانع و محدودیت‌هایی برای مبارزه جامع و کامل با کالای قاچاق در استان، تاکنون اقدامات قابل توجهی در مبارزه با قاچاق کالا انجام شده و لازم است که دستگاه‌های مربوطه تعامل بیشتری داشته باشند و برای اثربخشی بیشتر برنامه‌ریزی مدون‌تری انجام شود.

وی همکاری و هماهنگی تمام سازمانها و نهادهای مسئول را در راستای مقابله با قاچاق کالا ضروری دانست و اظهار کرد: در کنار هجمه‌های مختلف از بیرون و داخل مرزها، مواردی همچون وجود خلا از نظر هماهنگی بین بخشی، نگاه به قاچاق و تفاوت در اقدام و عمل وجود دارد که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.
ارسال نظرات