کارگاه آموزش تائید محتوا در سپاه محلات برگزار شد

کارگاه آموزش تائید محتوا در سپاه محلات برگزار شد که در این کارگاه یک‌روزه اصول و روش‌های تائید محتوای محصولات فرهنگی، مراسمات ملی و مذهبی و نشریات منتشره مورد بحث قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۳۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

حجت‌الاسلام صحرایی ظهر امروز در کارگاه آموزش تائید محتوا که با حضور ارکان نمایندگی در حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار شد با اشاره به نکاتی درباره تائید محتوای محصولات فرهنگی سپاه و بسیج گفت: افراد فعال بایستی نسبت به تائید محتوای محصولات انتشار یافته دقت لازم را داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

وی افزود: تائید محتوا در صدر تمامی امور فرهنگی قرار گرفته و بایستی مطالب منتشر شده در نشریات یا متون مورد نیاز سربازان بایستی محتویاتی را در برگیرد که در راستای تربیت سربازان موثر باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه محلات گفت: در تائید محتوا باید به موضوعاتی از قبیل تائید مجری، سخنران، قاری، پوستر، فیلمنامه، فضاسازی و... دقت شود.

حجت‌الاسلام صحرایی با بیان اینکه خواستگاه تائید محتوا در قرآن است و به منظور جلوگیری از انحراف و نفوذ دشمن به وجود آمده است، گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری و امام راحل، ارتقای توانمندی تخصصی اصحاب فرهنگی و افزایش صمیمیت بین نیروها از مهمترین اهداف این کارگاه‌هاست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات