خبرهای داغ:

مشارکت 2 هزار نفر روز در طرح هجرت 3 سرپل ذهاب

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب گفت: هم اکنون 2 هزار نفر روز در قالب طرح هجرت 3 برای اجرای طرح های عمرانی به ویژه نوسازی و بهسازی مدارس شهری و روستایی این شهرستان مشارکت دارند.
کد خبر: ۸۷۲۱۴۶۹
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
سرهنگ مجتبی کاکایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب اظهار: این افراد کار جوشکاری، رنگ آمیزی، خط کشی زمین های ورزشی، تعمیرات میز و صندلی، شعارنویسی و تعمیرات 20 مدارس شهری و روستایی سرپل ذهاب را بر عهده دارند.
وی اظهار کرد: طرح هجرت 3 براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ترغیب دانش آموزان به کار و تلاش و به منظور پرکردن اوقات فراغت آنان در ایام تعطیلات تابستان طراحی و پایه گذاری شده است.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب بیان کرد: طرح هجرت با هدف رفع محرومیت ها و سازندگی و ترویج روحیه جهادی و همچنین کسب مهارت های شغلی در بین دانش آموزان اجرا می شود که همزمان با آغاز فصل تابستان در شهرستان افتتاح شد و تا 15 شهریور ادامه دارد.
سرهنگ کاکایی اضافه کرد که این طرح به عنوان یک طرح سازنده، تمرین همدلی و صمیمیت را در بین دانش آموزان تقویت کرده و آنان را به خودباوری و فرهنگ کار و تلاش تشویق می کند.
ارسال نظرات