مرحله مقدماتی مسابقات قرآن سپاه زرندیه برگزار شد

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن سپاه ناحیه زرندیه برگزار و در پایان نفرات برتر برای حضور در مرحله استانی معرفی شدند.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۴۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، اولین دوره از مسابقات قرآن کریم پایوران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با حضور کارکنان پایور و وظیفه در رشته‌های حفظ، تحقیق، ترتیل، مفاهیم و اذان و اقامه در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه و با قضاوت اساتید قرآنی شهرستان برگزار شد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه زرندیه درباره این دوره از مسابقات قرآن پایوران و کارکنان سپاه زرندیه گفت: این دوره از مسابقات به ‌منظور شناسایی استعدادهای قرآنی و ارتقای سطح قاریان و حافظان، توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی، ایجاد رقابت سالم بین حفاظ و قاریان پایور، آشنایی با مفاهیم قرآنی و حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات برگزار شد.

پاسدار سرخیل قرآن را کتاب هدایت و رهایی انسان از ظلمت‌ها دانست و گفت: قرآن کتابی برای تمامی اعصار است که در هر عصری تازگی دارد، اسنان‌های مومن نیز برای هدایت در عرصه‌های مختلف زندگی به این کتاب انسان‌ساز نیازمند هستند.

وی افزود: اگر اقشار مختلف و به ویژه نسل جوان با مفاهیم قرآن آشنا شود به راحتی تسلیم تفکرات وهابی و تکفیری نخواهند شد، چرا که فرهنگ اسلام توأم با منطق الهی و انسانی است در حالی که منطق تکفیری و داعشی جنگ و خونریزی را در پی دارد.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: نفرات برتر در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات برای رقابت به مرحله استانی اعزام خواهند شد.

سرخیل در پاین خاطرنشان کرد: در رشته ترتیل سرباز وظیفه مهدی عمرانی، در رشته تحقیق پاسدار امیر انوری، در رشته ترتیل پاسدار سید مجتبی طباطبایی و در رشته اذان پاسدار سعید تیمار موفق به کسب امتیاز شدند که برای شرکت در مسابقات نیمه نهایی به روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح الله معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات