خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرترکمن ؛

محور برنامه های اوقات فراغت مدارس بر پایه کلاسهای قرآنی و ورزشی است

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرترکمن گفت:محور برنامه های اوقات فراغت مدارس بر پایه کلاسهای قرآنی و ورزشی است.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۸۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرترکمن از محوری بودن کلاسهای قرآنی و ورزشی در پایگاههای اوقات فراغت این شهرستان خبر داد.

مسعود بیدل نامنی افزود: کلیه مدارس شهرستان در تمامی پایه ها علاوه بر تشکیل کلاسهای آموزشی ، تقویتی و فوق برنامه ، بایستی کلاسهای قرآنی و ورزشی را در راس برنامه های تربیتی خود قرار دهند.

وی تصریح کرد:با برگزاری نشست هم اندیشی ادارات شهرستان جهت برنامه ریزی و اجرایی کردن طرح ، مصوباتی ارائه شد که هر کدام از ادارت موظف به اجرای برنامه های ورزشی ، دینی و تفریحی گشتند.

رییس آموزش و پرورش بندرترکمن ابراز داشت: از جمله این برنامه ها می توان به مسابقات بومی محلی ، اردوهای تفریحی ، کلاسهای آموزش قرآنی و کمکهای اولیه و... اشاره کرد.

این مقام مسول اذعان داشت:در این راستا مدارس نیز کلاسهای اوقات فراغت خود را تشکیل داده و هر کدام برنامه های مورد نظر خود را براساس ظرفیت و توان آموزشگاه اعلام نمودند.

وی بیان کرد:حدود 70درصد مدارس شهرستان در پایه های مختلف زمینه های فعالیت اوقات فراغت خود را اعلام نموده و در حال اجرای آن هستند و به دلیل شرایط آموزشی ، روزهای دوشنبه و چهارشنبه را به فعالیتهای آموزشگاهی و اوقات فراغت اختصاص داده اند.

نامنی با اشاره اینکه کلاسهای طرح تابستانه اوقات فراغت به دو شکل درون مدرسه ای و برون مدرسه ای انجام می شود خاطر نشان کرد: درحدود 35 مدرسه در حال برگزار اوقات فراغت هستند.

وی یادآورشد: علاوه بر مدارس ، کلاسهای قرآنی و دینی در مساجد و کلاسهای ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان به صورت برون  مدرسه ای در سالن های ورزشی در حال اجرا می باشد.

انتهای خبر/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها