خبرهای داغ:
مسئول بسيج جامعه پزشكي استان كرمانشاه خبر داد؛

اعزام ۶۶ تيم بسيج جامعه پزشكي به مناطق محروم استان كرمانشاه

مسئول بسيج جامعه پزشكي استان كرمانشاه از اعزام ۶۶ تيم پزشكي اين سازمان به مناطق محروم استان طي ۳ ماهه اول امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۵۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
دكتر مسعود قلعه سفيدي در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با اشاره به اعزام تيم هاي پزشكي به مناطق محروم استان طي ماه رمضان و همچنين از ابتداي امسال، گفت: در ۳ ماهه اول سال جاري ۶۶ تيم بسيج جامعه پزشكي به اين مناطق اعزام شده اند.

وي همچنين از انجام طرح ويزيت رايگان در مناطق كم برخوردار شهر كرمانشاه طي چند مرحله خبر داد و افزود: همچنين در اين طرح ها داروي رايگان ميان ساكنان اين مناطق نيز توزيع شده است.

مسئول بسيج جامعه پزشكي استان كرمانشاه همچنين به اعزام نيروهاي متخصص و فوق تخصص به روستاي زردويي از توابع شهرستان دالاهو اشاره كرد و گفت: اين كار از اقدامات ارزشمند بسيج جامعه پزشكي استان بود كه همزمان با سالروز بمباران شيميايي زرده در ۳۱ تير ماه صورت گرفت.

قلعه سفيدي گفت: اين اقدام پيش از آن در ماه مبارك رمضان نيز صورت گرفته و به مصدومان شيميايي زرده خدمات رايگان پزشكي ارائه شد.

وي در ادامه به برنامه هاي پيش رو نيز اشاره كرد و افزود: برگزاري كنگره اي با موضوع بيوتروريسم از جمله اين برنامه ها است كه طي آبان ماه برگزار مي شود.

قلعه سفيدي همچنين از برنامه ريزي براي برگزاري سمينار مديريت بحران با موضوع پدافند غير عامل در روزهاي پاياني مهر با حضور اساتيد برجسته كشور و استان در كرمانشاه خبر داد.

مسئول بسيج جامعه پزشكي استان كرمانشاه با اشاره به امكانات مطلوب اين سازمان از خريداري تجهيزات و امكانات جديد از جمله دستگاه هاي سونوگرافي و بينايي سنجي براي ارائه خدمات مطلوب تر خبر داد.
ارسال نظرات