خبرهای داغ:
ماموستا قادری:

تصمیم غرب برای تغییر جغرافیای غرب آسیا منجر به تشکیل تکفیری‌ها شده/فتنه داعش فراموش نمی‌شود

امام جمعه پاوه گفت: غرب تصمیم به تغییر هویت جهان اسلام و تغییر جغرافیای غرب آسیا گرفته و نتیجه این فعل و انفعالات فتنه تکفیری‌ها است.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۶۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری در همایش پرچمداران بصیرت که پیش از ظهر امروز در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: غرب تصمیم به تغییر هویت جهان اسلام و تغییر جغرافیای غرب آسیا گرفته و نتیجه این فعل و انفعالات فتنه تکفیری‌ها است.

قادری به حضور افسران بعثی و سلفی‌های مریض در رأس تشکیلات داعش اشاره کرد و افزود: پایین‌تر از آن‌ها مفتی‌های درس نخوانده هستند و سکوت برخی روحانیون در جهان اسلام و سیاست غیرمقبول حکام عرب و استبداد بسیاری از حکام منطقه سبب ایجاد تکفیری‌ها در غرب آسیا شد.

امام‌جمعه پاوه با بیان اینکه خون شهدا، توفیقات و شکست دشمنان عوامل ایجاد بصیرت هستند، گفت: در این دوران قرآن کریم، سیره پیامبر اسلام، علمای دین و مقام معظم رهبری از عوامل ایجاد بصیرت هستند.

قادری با اشاره به اینکه نتیجه فتنه داعش در دوران کنونی اسلام‌هراسی و مسلمان‌کشی است، اظهار کرد: داعش فتنه جدیدی است که به زودی خاموش می‌شود زیرا تندروی دوام ندارد اما فتنه داعش به این زودی فراموش نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات کنونی در کشورهای اسلامی نتیجه توطئه دشمنان است، گفت: امروز در کشورهای اسلامی برادرکشی، از بین رفتن سرمایه مالی و انسانی و خونریزی و تخریب مساجد به چشم می‌خورد.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه یکی از جامعه‌شناسان آمریکایی در کتاب خود به سران غرب نسبت به پیشروی اسلام هشدار داده است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در بیداری جهان اسلام نقش اساسی دارد و غرب و در رأس آنها آمریکا در صورت غفلت، مغلوب اسلام می‌شوند.

قادری با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل برای مقابله با اسلام فرهنگ خانوادگی و اخلاق و سیاست را مورد حمله قرار داده‌اند، گفت: ما اکنون در شرایط هجوم به مرز عقیده، حریم خانواده‌، ارزش‌ها، شرافت مسلمانان و ایجاد خشونت، جنگ و ترور قرار گرفته‌ایم و قرآن و اسلام در این راستا عامل بصیرت و راهکار هستند.

وی با بیان اینکه رزمندگان و ملت ایران در دوران بعد از انقلاب فتنه منافقان را خاموش کردند، گفت: وظیفه علما شناخت دقیق اوضاع جهان و دشمنان و بیان آنها با فهم دقیق برای مردم است که از انحراف جوانان جلوگیری شود. علمای استان کرمانشاه شامل شیعه و سنی در شرایط مختلف و در دوران‌های مختلف همواره از ایران اسلامی پاسداری کردند.

ارسال نظرات