خبرهای داغ:
امام جمعه گیلانغرب:

لازمه حل مشکلات کشور برنامه ریزی صحیح و اصولی است

امام جمعه گیلانغرب، لازمه حل مشکلات کشور در بخش های مختلف را علاوه بر پشتکار و تلاش شبانه روزی، تهیه برنامه مدون و برنامه ریزی صحیح و اصولی دانست.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۶۵
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت الاسلام محمدطاها مهری در خطبه های نماز جمعه این هفته گیلانغرب با اشاره به دیدار اخیر اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار بهبود وضع معیشتی و رفع مشکلات مردم را از دغده های جدی عنوان کردند.
وی بیان کرد: اگر برنامه ریزی و تلاش مدیران کشور به دنبال این توصیه ها و سیاست ها باشد، به طور حتم مسایل و مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.
وی اضافه کرد: اینکه تصور شود برای حل مشکلات می شود از آمریکا و مذاکره سیاسی با طرف های خارجی کمک گرفت، اشتباه محض است.
امام جمعه گیلانغرب با اشاره به موضوع برجام گفت: نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد این است که متاسفانه برخی افراد مدعی می شوند که قرار نبوده است از برجام و توافق با غرب نتیجه ای اقتصادی حاصل شود که اگر این گونه است برای چه مذاکره کرده ایم.؟
حجت الاسلام مهری ادامه داد: غرب در اجرای برجام به تمامی تعهدهای خود عمل نکرده است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز از همان ابتدا به این موضوع تاکید کردند که نباید به آمریکا و متحدانش اعتماد کرد.
وی با گرامیداشت 17 مرداد سالگرد شهادت مظلومانه دیپلمات ها و شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان به دست گروه طالبان، گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های خبرنگار، داشتن عشق و علاقه و قریحه خبرنگاری است.
خطیب جمعه گیلانغرب بیان کرد: بر این اساس، کسی باید وارد عرصه جذاب و در عین حال پرمخاطره خبرنگاری شود که ضمن داشتن این استعداد ذاتی، از هنر واژه گزینی، شم خبری، حوصله زیاد و نگاه موشکافانه و دقیق نیز برخوردار باشد و با پرهیز از احساس، تلاش کند رویدادها را همان طور که اتفاق افتاده منتشر کند.
حجت الاسلام مهری، سرعت در تصمیم گیری و انتقال سریع خبر را از دیگر ویژگی های اساسی یک خبرنگار حرفه ای ذکر کرد و گفت: کمترین تعلل در انعکاس سریع رویدادها، به کاهش اعتبار رسانه و در ادامه مرگ رسانه و بی خاصیت شدن آن می انجامد.
ارسال نظرات