خبرهای داغ:
امام جمعه صحنه:

حضرت معصومه (س) نمونه تمام عیار عفت برای دختران است

امام جمعه صحنه از حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان یک نمونه تمام عیار عفت برای دختران مسلمان در شرایط ویژه و تنگناهای اقتصادی و سیاسی یاد کرد.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۶۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
حجت الاسلام احمد زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صحنه اظهار کرد: این بانو و هیچ یک از دختران امام موسی بن جعفر(ع) به دلیل شرایط سخت سیاسی آن روزگار ازدواج نکردند و از همین رو می توان از آنان برای دختران مسلمان در تنگناهای سیاسی و شرایط ویژه به عنوان الگو یاد کرد.
وی افزود: امروزه می بینیم در بسیاری مواقع مسایل و مشکلات اقتصادی منجر به بروز آسیب ها و بی اخلاقی ها می شود در حالی که حضرت معصومه (س) به همراه خواهران خود نه تنها ازدواج نکردند بلکه در برابر این مشکلات در کمال عفت و سلامت زیستند.
وی با تاکید براینکه مقام حضرت معصومه (س) از دیدگاه اهل بیت (ع) ویژه است؛ اظهار کرد: این بزرگوار جایگاه ویژه دارد و زیارتنامه آن توسط امام گفته شده است.
زارعی ادامه داد: پدر مرحوم آیت الله مرعشی نجفی سالها به دنبال یافتن قبر فاطمه زهرا (س) بوده و به همین دلیل چله نشینی های متعددی در حرم امیرالمومنین (ع) انجام می دهد که در نهایت به زیارت امام زمان (عج) مشرف می شود.
امام جمعه صحنه افزود: در این دیدار حضرت مهدی (عج) خطاب به آیت الله فرمودند اگر قرار بر این بود که قبر مادرم مشخص شود این امر در همان زمان انجام می شد و این مساله ای است که تنها در زمان ظهور تعیین می شود.
وی افزود: در این دیدار به آیت الله مرعشی گفته شد اگر به دنبال یافتن شکوه و جلال قبر مادرم فاطمه زهرا (ع) هستید مرقد حضرت معصومه (س) در قم را زیارت کنید چرا که پروردگار همه خواص آن تربت را در این مقبره قرار داده است.
به گفته زارعی، در نهایت کاروان حامل این بانوی بزرگوار مورد حمله دشمنان اسلام و شیعیان قرار گرفته و موجب وفات حضرت می شود.
ارسال نظرات