خبرهای داغ:
صبح امروز برگزار شد؛

جشن دهه کرامت در امامزاده شیخان فاضل آباد/تصاویر

جشن دهه کرامت به همت حوزه حضرت زینب (س) فاضل آباد در امامزاده شیخان محمدآباد با حضور مسئولین این شهر و بانوان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۴۸
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام طوسی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه علی آباد کتول در این مراسم با تاکید بر اینکه الگوهای اسلامی را درست انتخاب نکرده ایم، افزود: به سبک زندگی ائمه اطهار (ع) توجه نمی کنیم و از آن درس نمی گیریم همین ارتباط نزدیک خواهر و برداری حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) خود الگویی برای ما می تواند باشد ولی به راحتی از کنارش می گذریم.
وی خطاب به مادران حاضر در جمع درباره شناخت نیاز های فرزندان خود، گفت: خانواده ها باید توجه کنند که فرزندانشان در چه دوره ای از زندگی شان قرار دارند که این دوره به 3 قسمت 7 ساله ی اول، دوم و سوم تقسیم می شود که در تربیت و شکل گیری شخصیت آن ها تاثیر دارد.
طوسی با اشاره به 3 دوره تربیتی فرزندان اشاره کرد و گفت: دوره اول دوره پادشاهی کودک و دوره دوم زمان سپردن مسئولیت به فرزند و تشویق آن ها در انجام کارها و دوره سوم دوره بحران است که هویت فرزندمان تثبیت می شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: جامعه آلودگی هایی دارد اما باید از خود محافظت کرد و این مراقبت با توسل جستن به اهل البیت (ع) آسانتر می شود و دل پاکیزه می ماند.
این مراسم با مولودی خوانی غفاری و اهدای هدایایی به دختران برگزیده 3 حوزه حضرت معصومه (س)، حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) ناحیه علی آباد کتول همراه بود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها