خبرهای داغ:
با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی؛

مدال آوران برون مرزی ورزش قم تجلیل شدند

مدال آوران برون مرزی ورزش قم در مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۷۲۲۷۶۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
مدال آوران برون مرزی ورزش قم تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تجلیل از مدال آوران برون مرزی ورزش استان قم پنج شنبه شب در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد و مدال آوران میادین جهانی، آسیایی و بین المللی ورزش قم مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، رضا سیار فرماندار قم، غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس برگزار شد ورزشکارانی که در میادین برون مرزی برای ورزش کشورمان افتخار آفرین شده بودند تقدیر شدند.

در این مراسم، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که ورزش قم نیازمند حضور پررنگ‌تر بخش خصوصی است گفت: در سال گذشته ورزش قم در شاخص‌های مختلف رشد چشمگیری داشته است اما برای ادامه روند توسعه نیازمند این هستیم که در زمینه اختصاص بودجه از طریق دستگاه‌ها به ورزش اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با بیان این که برخی از مناطق در قم از وجود کمترین امکانات ورزشی نیز بی بهره‌اند اظهار داشت: مجلس آمادگی کمک در این زمینه به امر ورزش را دارد اما به طور کلی باید تلاش کرد بخش خصوصی به میدان ورزش جذب شود و برنامه‌های تشویقی برای این منظور در نظر گرفته شود.

غلامرضا شعبانی بهار معاون وزیر ورزش نیز از در نظر گرفتن پاداش‌های قابل توجه برای مدال آوران المپیک ریو خبر داد و افزود: دولت در نظر دارد ورزشکاران مدال آور المپیکی، جهانی و آسیایی را تحت ضوابطی در فرآیند استخدام در دستگاه‌های دولتی در اولویت قرار دهد.

در برنامه تجلیل این مراسم چهره‌هایی چون امیر مهدی زاده از رشته کاراته، علیرضا وفایی و علی اصغر حسن زاده در رشته فوتسال، حسین حسین زاده و فیروز مختاری در رشته کاراته، ثریا پارس لاری در ورزش‌های پیوند اعضا و بیماران خاص، امیر حسین بادی در رشته تنیس، معین منتظری در رشته تنیس روی میز و محمد جواد رضایی در رشته کشتی مورد تقدیر قرار گرفتند.

بخش پایانی این مراسم مربوط به تجلیل از مدال آوران پرتعداد کاراته بود که از مسابقات مختلف بین المللی کسب مدال کرده بودند اما تجلیل از این تعداد ورزشکار بین المللی با انتقادات سایر هیئت‌های ورزشی در زمینه کاهش ارزش مدال آوران بین المللی سایر رشته‌ها همراه بود.
ارسال نظرات