خبرهای داغ:
در هفته گذشته صورت گرفت

انجام یک هزار و 587 مأموریت توسط نیرو‌های اورژانس قم/ 62 درصد مصدومان موتورسوار بودند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در هفته گذشته یک هزار و 587 مأموریت توسط نیرو‌های اوژانس 115 صورت گرفت که 554 مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی بود.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۱۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
انجام یک هزار و 587 مأموریت توسط نیرو‌های اورژانس قم/ 62 درصد مصدومان موتورسوار بودند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا حسنی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: از تاریخ 9 لغایت 16 مردادماه سال جاری، 8 هزار و 956 تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم برقرار شده و منجر به انجام یک هزار و 587 مأموریت شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: از بین یک هزار و 587 مأموریت انجام شده توسط نیرو‌های اورژانس 115 قم در هفته گذشته، یک هزار و 342 مأموریت درون شهری و 245 مأموریت جاده‌ای بوده‌ است.

وی با بیان اینکه در یک هفته گذشته 554 حادثه ترافیکی رخ‌ داده است، افزود: 554 حادثه ترافیکی در هفته گذشته، 366 نفر مصدوم برجای گذاشت که با تلاش نیرو‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، 233 نفر از این مصدومان به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند و 442 نفر نیز به بیمارستان‌های مجهزی در سطح استان قم منتقل شدند.

حسنی با اشاره به حوادث رخ داده در هفته گذشته، عنوان کرد: 366 حادثه که معادل 63 درصد از حوادث اتفاق افتاده هفته گذشته است، مربوط به‌ حوادث ترافیکی بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، افزود: 413 نفر از مصدومان سوانح ترافیکی هفته گذشته که معادل 62 درصد از مصدومان برجای مانده از سوانح ترافیکی می‌شود، به موتورسیکلت سواران اختصاص دارد.

وی از شهروندان درخواست کرد هنگام تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی، خونسردی خود را حفظ کنند و آدرس محل حادثه را درست و با دقت به نیرو‌های اورژانس بگویند تا از اتلاف وقت در راستای یافتن آدرس صحیح محل حادثه جلوگیری شود.

حسنی در پایان خطاب به رانندگان گفت: هنگام شنیدن صدای آژیر خودروهای امدادی، راه عبور را برای خودروها باز کنید تا امدادرسانی به مصدومان سریع صورت بگیرد.
ارسال نظرات