به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص)؛

اجرای طرح های ابتکاری با هدف جذب حداکثری نوجوانان به مسجد+تصاویر

به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) سپاه ناحیه مقاومت زرندیه دفترچه‌های ویژه حضور در نمازهای جماعت و کلاس‌های دارالقرآن فاطمیون(س) طراحی و با هدف جذب حداکثری نوجوانان به مسجد در بین جامعه هدف توزیع شد.
کد خبر: ۸۷۲۳۳۰۸
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، طرح ابتکاری به منظور جذب خردسالان به مسجد و نماز به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) برگزار شد.

در این طرح ابتکاری که به منظور ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی برگزار شد هدف جذب دختران و پسران خردسالان و نوجوانان به عنوان نسل آینده است.

در این طرح ابتکاری دفترچه‌های ویژه حضور در نمازهای جماعت و کلاس‌های دارالقرآن فاطمیون(س) طراحی و با حضور فرمانده سپاه ناحیه زرندیه و امام جماعت مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) و دو نفر از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در بین جامعه هدف توزیع شد.

نماز، محکم‌ترین رشته  الفت بین بندگان و خداست و وای برآن کسی که از این پیوند جداست، و حیات و زندگیش از نور این عبادت پربها، بی‌بهره است.

در این طرح ابتکاری برای خردسالان و نوجوانانی که در مسجد، کلاس‌های قرآن و برنامه‌های فرهنگی حضور داشته باشند مهری در دفترچه آنان با عنوان "بشتابید به سوی نماز" ثبت خواهد شد و در پایان هر هفته به قید قرعه به خردسالان و کودکانی که بیشترین حضور را داشته‌اند جوایزی اهدا خواهد شد.

اردوهای تفریحی و زیارتی از جمله جوایز حضور در این فعالیت دینی و فرهنگی است لازم به ذکر است تاکنون بیش از 85 دفترچه میان دختران و پسران خردسال و کودک توزیع شده است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات