خبرهای داغ:
درهفتمین روز خاکسپاری صورت گرفت

حضور سفیران حرم ثامن الاحجج(ع) بر مزار شهدای گمنام شهر قنوات

سفیران و خادمان حرم امام رضا(ع) همزمان با دومین روز از ایام دهه کرامت و هفتمین روز خاکسپاری دو شهید گمنام، عصر جمعه 15 مرداد در میان استقبال پرشور مردم بر مزار شهدای گمنام در قنوات قم حضور یافتند.
کد خبر: ۸۷۲۳۴۱۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
حضور سفیران حرم ثامن الاحجج(ع) بر مزار شهدای گمنام شهر قنوات
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سفیران و خادمان حرم امام رضا(ع) در دومین روز از ایام دهه کرامت، در میان استقبال پرشور مردم مومن و ولایتمدار شهر قنوات وارد این شهر شده و درحالی که پرچم متبرک حرم نورانی ثامن الحجج(ع) را در دست داشتند، به مزار مطهر دو شهید گمنام تازه خاکسپاری شده در شهر قنوات ادای احترام کردند.

همچنین مراسم هفتمین شب خاکسپاری دو شهید گمنام قنوات نیز شب گذشته با حضور خادمان حرم امام رضا(ع) و گروه های مختلف مردم شهیدپرور، خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در مسجد امام حسین(ع) قنوات برگزار شد.

برگزاری نخستین مراسم روحبخش دعای کمیل در جوار مزار شهدای گمنام نیز حال و هوای معنوی مضاعفی به این شهر بخشیده بود.

مراحل آماده سازی حرم شهدای گمنام قنوات با همت بخشداری، شورای اسلامی شهر و سایر دستگاه های ذیربط به سرعت در حال پیگیری و انجام است؛ طی هفته گذشته، گروه های مختلف مردم با حضور بر مزار شهدای گمنام، با آرمان های شهیدان والامقام دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان کردند.

لازم به ذکر است، دو شهید گمنام 18 و 21 ساله، روز شنبه نهم مرداد در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) طی مراسم باشکوهی در مرکز شهر قنوات قم به خاک سپرده شدند.
حضور سفیران حرم ثامن الاحجج(ع) بر مزار شهدای گمنام شهر قنوات
ارسال نظرات