خبرهای داغ:
به منظور بررسی عملکرد صالحین؛

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) از پایگاه شهدای جهاد بازدید کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) استان قم از عملکرد طرح صالحین پایگاه شهدای جهاد حوزه شهید قربانی بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۲۳۴۱۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) از پایگاه شهدای جهاد بازدید کرد
حمید مطلق امروز در گفت وگو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در راستای کیفی‌سازی حلقه‌های معرفت صالحین اظهار کرد: طرح صالحین سبب تقویت معنویت و خلوص بسیجیان شده است به همین علت از این طرح به عنوان یکی از محوریت‌های بسیج یاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح صالحین عرصه‌های مختلف بسیج را مورد تاثیر قرار می‌دهد، اضافه کرد: بسیجیان پایگاه شهدای جهاد در حلقه‌های معرفت خود با آموزه‌های فرهنگی، بصیرتی و مذهبی آشنا می‌شوند.

فرمانده پایگاه شهدای جهاد حوزه شهید قربانی خاطرنشان کرد: مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) استان قم به منظور نظارت بر عملکرد حلقه‌های معرفتی صالحین پایگاه شهدای جهاد در سالن اجتماعات این پایگاه مقاومت حضور یافته و به صورت مستقیم از روند فعالیت‌های صالحین بازدید کرد.

وی از فعالیت حلقه معرفتی صالحین با سطوح مختلف سنی در پایگاه شهدای جهاد حوزه شهید قربانی یاد کرد و گفت: امیدواریم با حمایت‌های گسترده‌تر مسؤولان بتوانیم در راستای کیفی‌سازی حلقه‌های معرفتی و تحقق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی گام‌های مؤثری را برداریم.
ارسال نظرات