مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی :

سومین جلسه صنعت و ورزش با حضور ۲۱ صنعت سود ده برگزار می شود

کد خبر: ۸۷۲۴۲۷۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

سعید ملکی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار و ضمن تبریک فرا رسیدن این روز اظهار کرد : کارگروه  صنعت ورزش استان که با تدبیر استاندار مرکزی تشکیل شده است تا کنون جلسات موثری را برگزار کرده و توانسته ارتباط خوبی با صنایع برقرار کند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس جلسات برگزار شده، سومین جلسه کارگروه صنعت و ورزش استان هفته آینده برگزاری می شود، افزود: این کارگروه با حضور ۲۱ صنعت سود ده استان و به میزبانی شرکت پتروشیمی شازند برگزار خواهد شد تا بحث حمایت از تیم‌های ورزشی استان در آن پیگیری شود.

ملکی افزود: با توجه به جدیت و پیگیری مسولان و نگاه مثبت مدیران  صنایع به ورزش به زودی نتایج خوبی از کارگروه صنعت ورزش حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات المپیک عنوان کرد: المپیک یک میدان بزرگ ورزشی است که حضور مدیر، مربی و ورزشکار در آن افتخار بزرگی به شمار می‌رود. خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری و دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از مدیران استان مرکزی حاضر در این رویداد بزرگ هستند.

ملکی اضافه کرد: همچنین حسین عسگری ورزشکار شایسته استان مرکزی که موفق به کسب سهمیه المپیک شد نیز عازم ریو بود، اما متاسفانه دو هفته قبل از شروع مسابقات بدلیل بیماری از حضور در المپیک بازماند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه استان در رقابت‌های پارالمپیک ریو ۵ نماینده دارد که این خود  یک افتخار بزرگی محسوب می‌شود، ضمن آرزوی موفقیت برای کاروان ایران در المپیک ریو تصریح کرد: در رشته‌های کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو ایران شانس بالایی برای کسب مدال دارد.

وی با تاکید براینکه ورزش استان در حال حاضر در بهترین شرایط خودش در طول تاریخ است و حضور ۲۲ تیم در لیگ‌های برتر کشور می‌تواند گواه بر این مدعا باشد، افزود: علیرغم تنگناهای شدید مالی هیچگاه در کسب موفقیت پا پس نکشیدیم و همواره با همکاری باشگاه‌ها، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و سایر نهادها توانستیم افتخارات زیادی را برای ورزش استان کسب کنیم.

ملکی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر ۸۰ پروژه بلاتکلیف مانده از دولت قبل در استان وجود دارد که بدنبال آن هستیم تا با مشارکت بخش خصوصی و همکاری اسپانسرها و خیرین این پروژه‌ها را در دولت تدبیر و امید به سرانجام برسانیم.

ارسال نظرات