خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه و دانشگاه؛

عظمت تجلیل از شهدا کمتر از خود شهادت نیست

استاد حوزه علمیه و دانشگاه گفت:ما در دنیایی زندگی می کنیم که نظام سلطه برای پیشبرد اهداف شوم خود از ابزار رسانه استفاده می کند.
کد خبر: ۸۷۲۴۳۰۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی طاهری،پیش ازظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در کانون طه گرگان به همت بسیج رسانه برگزار شد، اظهار کرد: تجلیل از شهدا امری مقدس و بسیار با اهمیت است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، گفت: عظمت تجلیل از شهدا کمتر از خود شهادت نیست لذا این گونه مراسمات می تواند باعث تداوم بیشتر روحیه شهادت طلبی و شهید پروری در جامعه شود.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه با اشاره به اهمیت کار رسانه بیان داشت: ما در دنیایی زندگی می کنیم که دشمنان بشریت در یک جمله نظام سلطه برای پیشبرد اهداف شوم خود از ابزار رسانه استفاده می کند و در مقابل نظامی که در جبهه حق قرار دارند نیز شاید از نظر بسیاری از امکانات و آزادی ها قابل مقایسه نباشند ولی ما نباید از اثرگذاری تاثیر کار رسانه ای خود در جهان غافل باشیم .

حجت الاسلام و المسلمین طاهری اذعان کرد: در کشور شاهد فعالیت رسانه های مختلفی هستیم و افرادی که در این مسیربه شهادت می رسند این نشان از قداست کار است.

گفتنی است، در این مراسم از کارت نمادین بسیجی شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد طاهر طاهری سردبیر هفته نامه پیام مستضعفین رونمایی شد و این شهید به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان معرفی گشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها