خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا در جمع مروجین فرهنگی ؛

مهمترین دغدغه سپاه جنگ فرهنگی است

دکتر کریمی اول مهمترین دغدغه ی سپاه و نظام را دغدغه جنگ فرهنگی دانست که توسط کشور های حامی تروریست و غربی برنامه ریزی شده که هدف ان فقط ضربه زدن به آرمان های ناب انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۷۲۴۳۲۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛سرهنگ پاسدار حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا ضمن حضور در جمع مروجین فرهنگی  بسیج استان گلستان که در اردوگاه شیر آباد برگزار شد ضمن تاکید بر نقش ویژه مروجین فرهنگی در عرصه جنگ نرم و شناساندن تفکر ناب یک بسیجی ،که هیچگونه وابستگی به غرب و فرهنگ غربی و امریکا یی ندارد، مهمترین دغدغه ی سپاه و نظام را دغدغه جنگ فرهنگی دانست که توسط کشور های حامی تروریست و غربی برنامه ریزی شده که هدف ان فقط  ضربه زدن به آرمان های ناب انقلاب اسلامی ایران است.

وی در ادامه افزود :اگر امروز انقلاب اسلامی در صحنه عملیاتی حرفی برای گفتن دارد ،مطمعن باشید بر پایه همین جبهه خای فرهنگی قوی و مستحکم بسیجی است.

دکتر کریمی اول همچنین خاطر نشان کرد :سلاح شاید وسیله ای باشد برای جنگ اما عامل تعیین کننده پیروزی عامل جبهه فرهنگی و معنوی جنگ است.

جانشین سپاه نینوا در پایان اذعان داشت :درهشت سال جنگ تحمیلی ما را برتری سلاح و توان رزمی پیروز نکرد ،بلکه این خودسازی و معنویت و فرهنگ ناب  بسیجیان و جوانان انقلاب بود که ما را سر بلند از این جنگ تحمیلی بیرون آورد .

گفتنی است این همایش به همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه نینوا و با حضور مروجین فرهنگی حوزه های مقاومت بسیج برگزار گردید.

خبرنگار افتخاری بسیج : علی مقصودلو

ارسال نظرات
پر بیننده ها