خبرهای داغ:
به مناسبت دهه کرامت؛

همایش دختران سیره معصومین وکرامت رضوی در بندرترکمن برگزارشد

فرماندار بندرترکمن گفت: پیام مهم روز دختر تاسی گرفتن از سیره و روش کریمه اهل بیت در زندگی برای دختران امروز است.
کد خبر: ۸۷۲۴۷۹۹
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، فرماندار بندرترکمن در همایش ستادی گرامیداشت دهه کرامت با تبریک روز دختر اظهارداشت:همه مناسبتها حاوی پیام مهمی است لذا ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)نیزتاسی گرفتن از سیره وروش آن بانوی بزرگ است.

عبدالحکیم فیروزی افزود:الگوگیری دختران امروز از سیره ائمه معصومین خاصه فاطمه معصومه (س) بیمه کننده جامعه اسلامی ماست .

وی تصریح کرد:وظیفه مهمی که دختران را از سایر قشرها متمایز کرده نقشی است که دختران امروز به عنوان مادران آینده باید به ایفای نقش بزرگی در جامعه که همانا تربیت فرزندان است اهتمام ورزند.

نماینده عالی دولت با اشاره اینکه نقش مهم مادری مهمترین وبزرگترین نقش دنیاست ابراز داشت:تربیت به قدری در جامعه اهمیت دارد که به واسطه صحیح بودن، قوت، ضعف، سعادت وشقاوت هر جامعه را به دنبال دارد.

فیروزی اذعان داشت:خیلی از مشکلات جامعه امروزبه تربیت انسانها در جوامع بر می گردد لذا مادران با تربیت دختران بسیاری از معظلات را کاهش داده ودر جهت سلامت جامعه گام بر می دارند.

فرماندار بندرترکمن با اشاره به درک درست دختران ازنقش آینده آنان در جامعه به عنوان مادران خاطر نشان کرد:فهم درست از نقش ومسؤلیت موجب می شودآن نقش به خوبی در جامعه ایفا شودچرا که مشکلات امروزجامعه ناشی از سوء تربیت است لذا این مناسبتها فرصتی است برای اینکه دختران وظیفه مند امروز شناسایی وبا معرفی آنان به جامعه الگوهای شایسته ای ترویج یابد.

وی عنوان کرد:جامعه مانند جعبه ای از سیب است که اگر داخل جعبه یک سیب خراب شود سایر سیب ها را نیز به فساد می کشاند لذا همه ما در جامعه مسئول هستیم و باید با تربیت صحیح ،جامعه را به سوی سعادت وسلامت سوق داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها