خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران درمیان:

قلم خبرنگار نه از روی حب و بغض بلکه گویای حقیقت باشد

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران درمیان گفت: قلم خبرنگار نباید از روی حب و بغض باشد و خبرنگار هم نباید دنبال عیوب باشد بلکه باید دنبال حقیقت باشد و خدمات نظام و مسؤولان را نیز نادیده نگیرد و به مردم اطلاع‌رسانی کند.
کد خبر: ۸۷۲۴۸۳۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، فرمانده سپاه درمیان طی مراسمی به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران شهرستان درمیان تقدیر به عمل آورد.

حسین خدادادی در این جلسه خبرنگاران را واسط بین مردم مسئولان دانست و گفت: افراد امین و درستکار باید این مسئولیت خطیر را عهده داشته باشند.

وی عشق، علاقه و هنر خبرنگاری را از ویژگی های یک خبرنگار متعهد دانست و افزود: انتخاب واژه های امیدوارکننده، پرهیز از ایجاد تنش درجامعه، نگاه موشکافانه و صبوری از دیگر ویژگی های یک خبرنگار موفق است.

فرمانده سپاه درمیان محمود صارمی را الگوی خوبی برای جامعه رسانه ای معرفی کرد و گفت: خبرنگار باید امین و صادق باشد و آنچه واقعیت دارد را منعکس کند نه اینکه برداشت ها و دیدگاه های شخصی خود را منتشر نماید.

وی افزود: یکی از شاخص‌های خبرنگار متعهد و با صداقت بودن در کارش است، زیرا خبرنگار چشم مردم منطقه تحت پوشش رسانه‌ای خود است.

فرمانده سپاه درمیان اضافه کرد: قلم خبرنگار نباید از روی حب و بغض باشد و مسؤولی که از خبرنگار هراس داشته باشد احتمالاً یک مشکلی دارد و خبرنگار هم نباید دنبال عیوب باشد بلکه باید دنبال حقیقت باشد و خدمات نظام  و مسؤولان را نیز نادیده نگیرد و به مردم اطلاع‌رسانی کند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها