رئیس هیات پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای استان مرکزی:

مسابقات قهرمانی ورزش زورخانه‌ای نونهالان کشور در اراک پایان یافت

همتی گفت: مسابقات قهرمانی زورخانه ای، هنرهای فردی و مرشدی نونهالان کشور یادواره شهید حسین فهمیده با قهرمانی تیم نونهالان اصفهان در اراک پایان یافت.
کد خبر: ۸۷۲۵۱۵۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
خبرگزاری بسیج ،مرکزی گروه ورزشی

تیمور همتی رئیس هیئت پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای این مسابقات ۱۸ و ۱۹ مردادماه سال جاری در رده سنی نونهالان ۹ تا ۱۲سال با حضور ۱۸ استان در قالب ۲۵۰ورزشکار در هشت رشته در زورخانه متقین اراک برگزار شد که در پایان در تیمی زورخانه ای، خراسان رضوی اول شد، اصفهان و البرز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد : در رشته سنگ، ابوالفضل شخصی اشکالو از یزد در سکوی نخست ایستاد، امیرحسین دامغانی از سمنان و مهدی قویمی از فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.

همتی تصریح کرد : در رشته مرشدی، امیرمهدی حسنی از البرز، عرفان کاربین از مرکزی و احسان فلاح از یزد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته کباده، علی رضا بهمنی از کرمانشاه اول شد، اهورا شریف پوریان از کردستان و علی دهقانپور امینه از اصفهان در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

وی افزود : در رشته چرخ تیز، محمدمهدی شوندی از البرز، سجاد مسعودی از مرکزی و محمد صادق هادی پور از اصفهان اول تا سوم شدند و در رشته چرخ چمنی، سجاد مسعودی از مرکزی مقام نخست را کسب کرد، محمدمهدی شوندی از البرز در جایگاه دوم ایستاد و سیدمهدی سیدجعفری از کرمان و سید عبدالحسین حسینی از کرمان مشترکا سوم شدند.

رئیس هیئت پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای استان مرکزی بیان داشت : در رشته ۳ و ۴میل بازی، حسین کریمی از اصفهان، عباس مجید علمی از خراسان رضوی و محمد سهیل ایزدخواه از کرمان به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته ۲میل بازی، حسین کریمی از اصفهان مقام نخست را به خود اختصاص داد، محمد ملاولی از کردستان در سکوی دوم ایستاد و سهیل ایزدخواه از کرمان مقام سوم را کسب کرد.

در پایان در مجموع این مسابقات، تیم نونهالان اصفهان اول شد و تیم های البرز و کردستان، دوم و سوم شدند.


ارسال نظرات