خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی:

موضوع نماز را با مسائل سیاسی و جناحی آمیخته نکنیم

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: در نمازهای جماعت مسائل سیاسی را دخیل نکنید و به موضوع نماز نباید به صورت جناحی نگاه شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۲۴۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
موضوع نماز را با مسائل سیاسی و جناحی آمیخته نکنیم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در نشست فصلی دبیران اقامه نماز اداره های قم افزود: برای ترویج فرهنگ نماز اقدام های بسیاری باید انجام داد و از همه ظرفیت ها استفاده کرد. 

وی ادامه داد: باید شیوه های دعوت به نماز به صورت چهره به چهره انجام شود و همه ما در این زمینه تلاش کنیم و استفاده از ابزارهای روز در کنار شیوه های سنتی را موثر بدانیم. 
وی با بیان این که نماز تشکر از نعمت های الهی است گفت: ما باید نعمت های الهی را به مردم جامعه یادآوری کنیم تا اقبال به نماز به صورت یک مساله اعتقادی و قلبی در افراد جامعه به وجود آید. 

قرائتی هم چنین با مهم و موثر دانستن مسئولیت دبیران اقامه نماز در اداره ها گفت: شما باید این مسئولیت را هم در خارج از اداره در سطح جامعه مورد توجه قرار دهید و برای توسعه فرهنگ نماز تلاش کنید. 

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان این که امروز با توسعه فضای مجازی در جامعه، باید هوشیارتر از گذشته باشیم و با استفاده از این فضا بتوانیم جوانان را به فرهنگ نماز سوق دهیم گفت: این یک ظرفیت است و باید از آن برای نیل به اهداف خود که توسعه فرهنگ نماز است استفاده کنیم و از آن غفلت نکنیم. 

وی خطاب به دبیران اقامه نماز اظهار داشت: شما که مسئول اقامه نماز هستید باید فعال ترین و محبوب ترین باشید و از خداوند بخواهید که شما را در این امر یاری کند. 

قرائتی افزود: برای دعوت افراد به نماز علاوه بر تلاش، همت، برنامه ریزی و درایت، از امدادهای غیبی هم باید کمک بگیریم تا در این زمینه خداوند به ما عنایت بیشتری داشته باشد. 
ارسال نظرات