کارگاه آموزش تائید محتوا در سپاه خمين برگزار شد

کارگاه آموزش تائید محتوا در سپاه خمين برگزار شد که در این کارگاه یک‌روزه اصول و روش‌های تائید محتوای محصولات فرهنگی، مراسمات ملی و مذهبی و نشریات منتشره مورد بحث قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۲۵۳۳۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، کارگاه آموزش تائید محتوا در سپاه خمين برگزار شد که در این کارگاه یک‌روزه اصول و روش‌های تائید محتوای محصولات فرهنگی، مراسمات ملی و مذهبی و نشریات منتشره مورد بحث قرار گرفت.

حجت‌الاسلام حبيبي در کارگاه آموزشي تائید محتوا که با حضور فرماندهان حوزه‌های مقاومت، مسئولين فرهنگي و مديران عقيدتي بسیج برگزار شد با اشاره به نکاتی درباره تائید محتوای محصولات فرهنگی سپاه و بسیج گفت: افراد فعال بایستی نسبت به تائید محتوای محصولات انتشار یافته دقت لازم را داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

وی افزود: تائید محتوا در صدر تمامی امور فرهنگی قرار گرفته و بایستی مطالب منتشر شده در نشریات محتویاتی را در برگیرد که در راستای تربیت افراد موثر باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خمين گفت: در تائید محتوا باید به موضوعاتی از قبیل تائید مجری، سخنران، قاری، پوستر، فیلمنامه، فضاسازی و... دقت شود.

حجت‌الاسلام حبيبي با بیان اینکه خواستگاه تائید محتوا در قرآن است و به منظور جلوگیری از انحراف و نفوذ دشمن به وجود آمده است، گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری و امام راحل، ارتقای توانمندی تخصصی اصحاب فرهنگی و افزایش صمیمیت بین نیروها از مهمترین اهداف این کارگاه‌هاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری کارگاه، آموزش کارشناسان و رابطین تائید محتوا با نوع ماموریت، حفظ اصول و قوائد، انسجام بخشی واحد، تبادل نظر، رفع ابهامات و ارتقاء دانش موضوعی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات