خبرهای داغ:

علی بن موسی الرضا (ع) الگو و سرمشق جهاد بیان است

نماینده ستاد برگزاری جشن های بین المللی زیر سایه خورشید گفت: امام رضا (ع) نمونه و سرمشق جهاد نوشتاری و جهاد بیان است.
کد خبر: ۸۷۲۵۴۲۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام سعید رجایی خراسانی روز چهارشنبه در آیین پایانی همایش علمی، پژوهشی سیمای امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی در ادبیات پایداری که در تالار وحدت دانشکده فرهنگ و هنر کرمانشاه برگزار شد؛ گفت: یک روز دین خدا نیاز به این دارد که برخی افراد لباس رزم بر تن کنند و در جبهه های حق علیه باطل جانانه بجنگند و جانفشانی کنند و روزی دیگر این نیاز در زمینه کمک مالی به مستمندان متمرکز می شود.
وی با تاکید براینکه جبهه امروز بر جهاد فرهنگی تاکید دارد اظهار کرد: خداوند متعال بواسطه اهل بیت (ع) می فرماید که جهاد بر دو نوع است که بر جهاد نظامی و جهاد نوشتاری تقسیم می شود.
حجت الاسلام رضایی خراسانی با قرائت پیام کاروان زیر سایه خورشید تصریح کرد: شعار امسال کاروان فرهنگی تبلیغی زیرسایه خورشید، جهاد دایمی و خستگی ناپذیر امام رضاست چنانچه همایش بواسطه همین صفت امام (ع) در حال اجراست.
وی با اشاره به مخاطبان افزود: جهادی که شما با قلم خود انجام می دهید بسیار موثر است و امام رضا (ع) الگوی جهادی است.
به گفته حجت الاسلام رجایی خراسانی، مقام معظم رهبری بارها بر الگوی جهادی تاکید کرده اند و خواسته اند که سبک زندگی جهادگونه را زنده نگه داریم.
در پایان این همایش، از 70 مقاله ارایه شده به دبیرخانه جشنواره، از 18 مقاله پذیرفته شده در قالب کتاب رونمایی شد و نفرات برتر نیز معرفی شدند.
ارسال نظرات