خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس؛

تنش وحدت در تداوم انقلاب اسلامی حرف اول را می زند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: گنبد کاووس پایتخت وحدت در جهان اسلام می باشد و امروز تنش وحدت در تداوم انقلاب اسلامی حرف اول را می زند.
کد خبر: ۸۷۲۵۶۹۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گنبدکاووس، حجت الاسلام علی فتحی در نشست خبری اصحاب رسانه گفت : 35مسجد اهل تشیع و 54 مسجد اهل تسنن در شهر و 50 مسجد اهل تشیع و 160 مسجد اهل تسنن در سطح روستاها وجود دارد.

وی افزود : در بعضی از این مساجد روحانیون مستقر در برخی دیگر روحانی وجود ندارد و تعداد هیات مذهبی در شهرستان 124 هیات است که تعدادی از این هیات مربوط به اهل تسنن و ثبت رسمی شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس ادامه داد : از این تعداد 44 هیات روستایی هستند و 22 هیات محوری و 183 مداح، 2 موسسه قرآنی و 3 خانه قرآنی در شهرستان وجود دارد و از 22 هیات محوری 17 مورد در داخل شهر و مابقی در روستا قرار دارند.

حجت الاسلام فتحی خاطرنشان کرد : سازمان تبلیغات اسلامی یک سازمان و نهاد مقدسی است که در تمام جنبه ها چه فرهنگی و چه غیرفرهنگی وجود دارد و نیاز است برای استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران همه ما در صحنه ها حضور داشته باشیم.

وی اضافه کرد : در این شهرستان شورای مذهبی و شورای کانوان مداحان دایر شده و هر 4 سال یکبار انتخابات انجام و 5 نفر به عنوان اعضای شورای مذهبی انتخاب می شوند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس بیان کرد : شهرستان گنبدکاووس شهرستان فوق العاده ای است و این شهر پایتخت وحدت در جهان اسلام می باشد و امروز تنش وحدت در تداوم انقلاب اسلامی حرف اول را می زند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد : دشمن در نظر دارد در شهرهایی که دو مذهب شیعه و سنی وجود دارد ساز اختلاف را بنوازد و با وجود اینکه این شهرستان دارای 2 مذهب بزرگ تشیع و تسنن و دارای قومیت های مختلف از سراسر کشور است تعامل ، صمیمیت ، رفاقت و وحدت خوبی وجود دارد.

وی اظهار داشت : اصحاب رسانه در هر جامعه چشم نظام هستند و با توجه به حکومت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران ، اصحاب رسانه در تقویت و استحکام آن باید تلاش نمایند.

شما خبرنگاران نقطه وصل مردم و مسئولین ، مردم و نظام هستید و تا می توانید باید ولایت و رهبری را تقویت نمائید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها