خبرهای داغ:
رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس ؛

طرح‌های بهداشتی و درمانی گنبدکاووس هفته دولت افتتاح می‌شود

رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت:دو طرح مرکز جامع سلامت روستائی و چند طرح بهداشتی و درمانی در هفته دولت در گنبدکاووس افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۵۷۷۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گنبدکاووس ، رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس در مراسم افتتاح مراکز جامع سلامت این شهرستان گفت : همزمان با سایر شهرهای استان گلستان در گنبدکاووس مراسم افتتاح 3 مرکز سلامت جامع روستایی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

رسول صلاحی افزود : منابع مورد نیاز پروژه ها از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان تامین شده است و با مساعدت دانشگاه و پی گیری های انجام شده این مراکز به بهره برداری رسیدند.

وی ادامه داد : این مراکز روستایی از ساختمان تیپ دولتی برخوردار می گردند و شروع ساخت این مراکز در همین سال 94 بوده که در مدت زمان کمتر از 7 ماه به بهره برداری رسید.

صلاحی اضافه کرد : زیربنا هر یک از این مراکز 477 متر مربع و میانگین اعتبار در نظر گرفته شده تقریبا 4 میلیارد ریال است که با افتتاح این مراکز شهرستان از ساختمان تیپ دولتی برخوردار خواهد شد و 29 هزار و 792 نفر از جمعیت روستایی تحت پوشش 15 خانه بهداشت از خدمات این مراکز بهره مند خواهند شد و اراضی مورد نیاز این مراکز توسط خیرین سلامت و شوراها و دهیاران روستاهای مذکور اهدا شده است.

وی بیان کرد : مرکز جامع شلامت روستایی گدم آباد مرکز جامع روستایی دیگجه ، حاجی قوشان و فجر از جمله مراکز قابل افتتاح بودند و قرار است زایشگاه بیمارستان پیامبر اعظم با اعتبار 3 میلیارد و 800 میلیون ریال و زیربنا 450 متر مربع با ظرفیت 3 تخت ، بازسازی و تکمیل تجهیزات بخش آی سی یو یک بیمارستان مطهری با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال و زیربنا 400 مترمربع با ظرفیت 15 تخت ، تجهیز بخش آی سی یو در بیمارستان مطهری با اعتبار 50 میلیارد ریال و زیربنا 350 مترمربع با ظرفیت 15 تخت و تجهیز بخش وی آی پی بیمارستان مطهری با اعتبار 2 میلیارد و 900 میلیون ریال و 260 مترمربع با ظرفیت 9 تخت در هفته دولت به بهره برداری برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها