خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

وزارت اطلاعات به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می کند

نماینده ولی فقیه در استان نقش وزارت اطلاعات در برخورد و پیشگیری از مفاسد اقتصادی را برای کمک به تحقق بهینه برنامه اقتصاد مقاومتی در کشور، مهم ارزیابی کرد.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۷۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته (23 مرداد) که در مسجد جامع برگزار شد، به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با وزیر و کارکنان وزارت اطلاعات اشاره کرد و افزود: نقش بی بدیل این وزارتخانه در مقابله با مفاسد اقتصادی و رخدادهایی مانند حقوق های نامتعارف اخیر، کمک بزرگی به سلامت نظام اقتصادی و اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی است.
وی اظهار کرد: امروز در کشورمان شاهد ثبات و آرامش خیلی خوبی هستیم که در این بین نقش اول را کارکنان خدوم وزارت اطلاعات در کنار سایر نیروهای امنیتی برعهده دارد و همه جای دنیا از این عزیزان به نیکی یاد می شود.
آیت الله علما ادامه داد: رهبر انقلاب از وزارت اطلاعات بعنوان چشمان بینا و بیدار نظام یاد کردند که گفته ای بسیار درست است زیرا در بسیاری موارد نیروهای این وزارتخانه گاه تا 40 ساعت هم نمی خوابند و همه سختی ها را به جان می خرند تا مردم در آسایش و امنیت باشند.
وی همچنین با یادآوری تعبیر رهبر معظم انقلاب از وزارت اطلاعات به عنوان پوسته سخت نظام، اظهار کرد: این وزارتخانه باید همچنان دارای جهت گیری های انقلابی باشد و آسیب نبیند زیرا وزارت اطلاعات به همه نظام و برای حفظ نظام است و به هیچ جناح و گروه سیاسی هم تعلق ندارد.
امام جمعه کرمانشاه به سالروز مقاومت دلیرانه حزب الله لبنان در برابر نیروهای رژیم اشغالگر قدس در جنگ های 33 روزه اشاره کرد و افزود: امروز 23 مرداد به همین مناسبت «روز مقاومت» نام دارد.
وی ادامه داد: آنچه باعث شد به اصطلاح چهارمین ارتش دنیا در برابر یک عده حزب اللهی و بسیجی زمینگیر شود، قدرت و تربیت امامت، اهل بیت و ولایت بود.
امام جمعه کرمانشاه همچنین 26 مرداد، سالروز مقاومت جانانه و حماسه مردم پاوه در برابر ضد انقلاب را گرامی داشت و گفت: مردم شهر پاوه با ایستادگی و خون دادن از سقوط این شهر جلوگیری کردند.
وی با تبریک سالروز بازگشت آزادگان در 26 مرداد، اظهار کرد: آزادگان و اسرا در واقع سفیران و نمایندگان ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بودند که از ارزش های اسلام و انقلاب در دوران اسارت، دفاع کردند.
آیت الله علما همچنین به کودتای انگلیسی - امریکایی 28 مرداد سال 1332 اشاره کرد و افزود: در نتیجه این کودتا، شاه فراری به واسطه استکبار جهانی دوباره بر مردم ایران حاکم شد.
ارسال نظرات