اراک میزبان کاروان زیر سایه خورشید/ اهل بیت(ع) حافظان اصلی کشور

امروز کوچه‌های شهر اراک رنگ و بوی پنجره فولاد دارد و بار دیگر دل‌های آکنده از عشق به علی‌بن موسی‌الرضا(ع) به دنبال پرچم سبز حرم پر می‌کشد.
کد خبر: ۸۷۲۵۹۹۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، بار دیگر عطر صحن و سرای شمس‌الشموس انیس‌النفوس علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در کوچه پس کوچه‌های اراک پیچید و نوای سلام و صلواتها پرکشید تا بارگاه حرم رضوی و خادمان پرچم متبرک را ضریح قلوب عاشق کردند.

فرش قرمز قلب مردم شهر اراک بار دیگر زیر قدوم طلایی خادمان حرم و حاملان پرچم متبرک آستان مقدس علی‌ابن موسی(ع) پهن شد تا از فرش فلاکت به عرش عزت و سربلندی، آسایش و تقرب الهی دست پیدا کنند.

دست‌ها به سمت آسمان معنویت دراز می‌شود، آن هم در روزهایی که مزین به نام امام رئوف است، دهه کرامت و امام مهربانی‌ها که رسم بزرگ و کوچکی را بر هم زده، حضرت ثامن‌الحجج با تمام بزرگی و عظمت خود به سراغ مردم آمده و به دل‌های شسکته سرکشی می‌کند.

سفیران خورشید هشتم در همان ساعات آغازین صبح روز جمعه به شهرستان اراک وارد شدند، این بار سفیران آن امام همام وارثان نور و مکتب ولایت شده‌اند و با پرچمی متبرک به آستان حضرت عشق پای‌ در رکاب سفر به دیار آفتاب نهاده‌اند تا مردمان چشم‌ انتظار زیارت امام هشتم و عاشقان پای‌بوسی حضرتش را به رواق منتظر سبز پرچمی دعوت کنند که یادآور آن صحن و سرای ارجمند و دلرباست.

اینجا همه به میزبانی خورشید طوس آمده‌اند، از مردمانی منتظر و محروم و رنج‌کشیده تا دل‌سوختگانی خسته و رنجور از درد بیماری در کنج بیمارستان‌ها، از آن روستایی ساده که تنها آرزویش پای‌بوسی امام غریب است تا آن زندانی که بند دخیل التماسش را برای رهایی به ریشه‌های پرچم سبز گنبدش گره می‌زند همه و همه میهمان خوان باکرامت فرزندان امام موسی بن‌جعفر شده‌اند.

چه بوسه‌ها و اشک‌ها که چون مروارید و صدف نثار پرچم سبز گنبد طلایی اربابی می‌شود که از دور دست‌ها تو را فراموش نکرده و سفیران امام نور و روشنی آمده‌اند تا بگویند اگر دل‌تنگ صدای طبل و نقاره، اذان گلدسته و هوای عطر خوشِ یاس و مشک و عنبرها در صحن و سرایش شده‌اید اینک دستان التماس و چشمان انتظار خود را به آستان بوسیش میهمان کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات