خبرهای داغ:
مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان ؛

احیای امر به معروف و نهی از منکر مشارکت همگانی می‌طلبد

مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان گفت:احیای امر به معروف و نهی از منکر مشارکت همگانی می‌طلبد لذا حضور در عراق و سوریه شاید برای همه واجب عینی نباشد.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۳۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام حسن گنجی در مصاحبه با خبرنگار بسیج در رابطه با این موضوع که امروز استقبال جوانان و مردم شهید پرور اسلام برای اعزام به سوریه و مدافع حرم شدن بسیار پررنگ دیده می شود و این در حالی است که حریم کشورخود با کمرنگ شدن دو امر مهم معروف و منکر در معرض خطر بزرگی به سر می برد، اظهار کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر مشارکت همگانی می‌طلبد لذا حضور در عراق و سوریه شاید برای همه واجب عینی نباشد.

وی افزود: این استقبال جای تمجید و شکرگزاری دارد که اینگونه جوانان عاشق اهل بیت و شهادت هستند و غیرت دینی آنها به گونه ای است که اجازه نمی دهند مستکبرین به حرم تعرض کنند.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان بیان داشت:آنچه برای ما در کشور در حال حاضر به عنوان یک واجب محسوب می شود این است که در عرصه امر به معروف و نهی از منکر ورود پیدا کنیم.

حجت الاسلام گنجی در ادامه گفت:در شرایط امروز بهترین راه برای مبارزه با هجمه و ناتوی فرهنگی، زنده نگه داشتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، این فریضه الهی یک واجب اخلاقی، دینی و شرعی است و همه افراد جامعه باید احیای معروفات و مقابله با منکرات را به عنوان یک وظیفه شرعی و همگانی بدانند و در راستای آن تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد:هدف عمده و اساسي در امر به معروف و نهي از منكر محقق شدن معروف و زدوده شدن منكر است لذا براي نيل به اين هدف بايد به دنبال بهترين و مؤثرترين راهكارها و شيوه هاي عملي باشيم

وی با اشاره به پیام شهدا که ما برای دفاع از حریم اهل بیت جان خود را فدا کرده ایم حال اینک شما از حریم حلال و حرام خود دفاع کنید، تصریح کرد: اگر کسی در وطن خود بماند و بتواند جلوی منکری را بگیرد و معروفی را بیشتر کند این امر ثوابش کمتر از شهادت نیست.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه نینوا گلستان در ادامه افزود: این دقیقا همان راه و رسم شهداست لذا اگر می خواهیم از ارزش ها و حریم اهل بیت(ع) دفاع کنیم بهتر آن است که به این دو وادی فراموش شده بیشتر توجه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها