فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک خبر داد

تخصیص بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در اراک

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک از تخصیص بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۶۴۷۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پاسدار محمدرضا رضایی پیش از ظهر امروز در جلسه شوراهای سپاه ناحیه مقاومت اراک که با حضور نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با اشاره به عملکرد سپاه ناحیه اراک گفت: سپاه ناحیه اراک متولی امر بسیج در سطح کلانشهر اراک است.

وی افزود: سپاه ناحیه اراک با 4 حوزه مقاومت بسیج برادر، 3 حوزه مقاومت خواهران، دو حوزه مقاومت ادارات، حوزه کارگری، 4 حوزه دانش‌آموزی، حوزه اصناف، حوزه پیشکسوتان، کانون بسیج ورزشکاران، بسیج مهندسین با سه کانون صنعت، عمران و کشاورزی در حال فعالیت است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به اینکه متاسفانه در سطح شهرستان هنوز جلسه تخصصی با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در زمینه اردوهای جهادی برگزار نشده، تصریح کرد: با وجود درخواست‌های مکرر برای برگزاری جلسات با مسئولین شهرستان و استان متاسفانه هنوز این امر محقق نشده است.

پاسدار رضایی با اشاره به حضور جهادگران بسیجی در اردوهای ده روزه گفت: سال گذشته به واسطه حضور جهادگران بسیجی در اردوهای ده روزه 25 هزار مترمربع رنگ‌آمیزی را به همت 350 جهادگر در این اردوها شاهد بودیم که بی‌شک صرفه‌جویی اقتصادی را در کنار تقویت روحیه همکاری و حس مسئولیت‌پذیری شرکت‌کنندگان را به همراه داشت.

وی افزود: در اردوهای هفت‌روزه 900 جهادگر در قالب 45 گروه حضور دارند که در زمینه محرومیت‌زدایی و سازندگی نقش‌آفرین هستند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: در زمینه فعالیت‌های اقتصادمقاومتی امسال 60 میلیارد ریال اعتبار در اختیار سپاه ناحیه اراک قرار گرفته که در عرصه‌های مختلف اقتصادمقاومتی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت و برای ارتقاء رشد اقتصادی در این زمینه بسیج سازندگی آموزش‌های لازم را به متقاضیان ارائه تا بتوان به بهترین نحو مطلوب و به شکل علمی‌تر در عرصه‌های مختلف اقتصادمقاومتی ورود کرد.

رضایی با اشاره به دیگر اقدامات سپاه ناحیه اراک گفت: اجرای طرح همگام با کشاورز، اعزام تیم‌های پزشکی به همت بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و قادامات فرهنگی از دیگر عرصه‌های فعالیت سپاه ناحیه اراک است.

وی افزود: اعزام 1500 نفر به اردوهای راهیان نور جنوب در ایام نوروز، اعزام کاروان راهیان نور غرب که از هفته گذشته آغاز شده نیز از جمله عملکردهای سپاه ناحیه اراک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات