خبرهای داغ:

رییس جدید پلیس فتای استان کرمانشاه معرفی شد

سرهنگ 'علی کریمی' روز شنبه طی مراسمی به عنوان رییس جدید پلیس فتای استان کرمانشاه معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۵۴۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، پایگاه خبری پلیس گزارش داد؛ جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این مراسم ضمن اظهار رضایت از عملکرد پلیس فتا گفت: سرهنگ شفیعی در طول حضورش در پلیس فتای استان توانست کارنامه خوبی را از خود به جای بگذارد و در این مدت عملکرد بسیار مطلوبی چه در حوزه کشف جرایم و چه در حوزه آموزش داشته و اکنون نیز به افتخار بازنشستگی نایل شده است.
'علیرضا مرزبانی' خدمتگزاری به مردم را از مهمترین افتخارات نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: از برجسته ترین ویژگی های حکومت در جامعه اسلامی، کسب رضای خدا و رسیدگی به مشکلات مردم است.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش جرایم سایبری در سال های اخیر تصریح کرد: باید توجه ویژه و خاصی به سوی فضای مجازی معطوف شود، به حمدالله دانش تخصصی به همراه تجربه انتظامی پرسنل پلیس فتا باعث حضور مقتدرانه این پلیس در فضای مجازی شده است.
سرهنگ مرزبانی نیاز به افزایش تلاش پرسنل پلیس فتا را امری واجب دانست و خاطرنشان کرد: باید به صورت مداوم فضای مجازی رصد و هرگونه جرم قبل از وقوع شناسایی شود زیرا پیش بینی جرایم بر پیگیری اولویت دارد.
در پایان این مراسم جانشین انتظامی استان ضمن قدردانی از خدمات صادقانه سرهنگ علی شفیعی، سرهنگ علی کریمی را به عنوان رییس جدید پلیس فتای استان کرمانشاه منصوب کرد.
ارسال نظرات