خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خبر داد

تردد روزانه 40 دستگاه اتوبوس از قم به مشهد ویژه دهه کرامت

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: در ایام دهه کرامت به صورت روزانه 35 تا 40 دستگاه اتوبوس از پایانه قم به مشهد تردد می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۲۶۵۷۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
تردد روزانه 40 دستگاه اتوبوس از قم به مشهد ویژه دهه کرامت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابوالفضل مستقیمی با اشاره به اقدامات سازمان پایانه‌ها به مناسبت دهه کرامت اظهار کرد: علاوه بر آذین‌بندی و اقدامات اولیه، مراسمی در روز اول این دهه یعنی سالروز ورود حضرت معصومه(س) در سازمان پایانه‌ها برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته این مراسم در میدان 72 تن برگزار شد، ولی امسال با همکاری معاونت تبلیغ حوزه و خادمان آستان حضرت فاطمه معصومه(س) برگزاری این مراسم در سالن کوثر سازمان در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به برگزاری مراسم سازمان پایانه‌ها به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) گفت: اجرای مداحی، اهدای شاخه‌های گل و شیرینی به زائران عراقی و مسافران ایرانی در اتوبوس‌ها و حاضران در سالن از برنامه‌های این مراسم بود.

وی عنوان کرد:‌ به صورت روزانه سخنرانی در زمینه زندگی‌نامه، رفتار و منش حضرت معصومه(س) در مسجد سازمان برگزار می‌شود و در این خصوص بروشورهایی بین حاضران توزیع خواهد شد.

مستقیمی یادآور شد: در این ایام به صورت روزانه 35 تا 40 دستگاه اتوبوس از پایانه قم به سمت مشهد حرکت کرده و ماهیانه 160 هزار نفر از پایانه‌ها استفاده می‌کنند.
ارسال نظرات