خبرهای داغ:
سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم خبر داد

تشکیل کانون گردشگری در شهرداری قم

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: مجوزهای مرتبط با تشکیل کانون گردشگری سازمان در مراحل نهایی است و مکانی نیز برای استقرار این کانون در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۷۲۶۸۱۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
تشکیل کانون گردشگری در شهرداری قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  سیدرسول موسوی نژادیان با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای فعال کردن بخش گردشگری اظهار کرد: قم در بخش گردشگری ظرفیت‌های فراوانی دارد که باید فعال شده و از آن در راستای معرفی قابلیت‌های شگرف شهر استفاده کرد.

وی از دریافت مصوبه جدید برای فعال کردن حوزه گردشگری در سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری خبر داد و گفت: در این زمینه برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم همراه با مجموعه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اقدامات قابل توجهی را انجام دهیم.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به نهایی شدن تشکیل کانون گردشگری سازمان تصریح کرد: مجوزهای مرتبط با تشکیل این کانون در مراحل نهایی است و مکانی نیز برای استقرار این کانون در نظر گرفته شده است.

وی گفت: دفاتری که در مجتمع ناشران در اختیار سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم است برای کانون گردشگری در نظر گرفته شده و برنامه ریزی این بخش به عهده این کانون خواهد بود.

موسوی نژادیان شکل گیری بازار هنرمندان را مورد توجه قرار داد گفت: از این پس با تشکیل این کانون یکی از مقاصد گردشگری ما بازار هنرمندان زیرمجموعه سازمان خواهد بود و برنامه‌های خوبی در بخش گردشگری مد نظر است.
ارسال نظرات