خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه

تمسک به قرآن و عترت راه رسیدن به سبک زندگی اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: انس با قرآن و عمل کردن به فرامین ائمه اطهار (ع) بهترین راه رسیدن به سبک زندگی اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۲۶۸۲۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
حجت‌الاسلام فرهاد بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: انسان در زیر چتر اسلام از رفتارهای نابهنجار اجتماعی به دور بوده و به آرامش در همه جوانب اقتصادی، سیاسی، روانی و اخلاقی دست می‌یابد.

وی با اشاره به آیه ۲ از سوره روم اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی با تشکیل خانواده مستحکم‌تر شده و هدف خداوند از آفرینش انسان محقق می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: با اشاره به اینکه منطق اسلامی شایسته سالاری است گفت: اگر رضای خداوند در کنار هدف فردی قرار گیرد، تمام زندگی رنگ و بوی خدایی و اسلامی به خود می‌گیرد.

وی افزود: عمده بحث تاریخ نقد و عبرت‌آموزی است و با الگوبرداری از تاریخ می‌توان به گسترش نگرش‌های مثبت و کاهش یا حذف نگرش‌های منفی در زندگی اقدام نمود.

حجت‌الاسلام بهرامی با دید فلسفی به جهان‌بینی گفت: افکار هر شخص به خودی‌خود جهان‌بینی را شکل داده و اگر ریشه قرآنی داشته باشد، می‌تواند جهان‌بینی‌ الهی را شکل دهد.

وی با اشاره به اینکه امام صادق(ع) نسخه اصلی پیغمبر اسلام است، گفت: رشته‌های تحصیلی دانشگاهی باید مروج فرهنگ ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری درسطح وسیع وگسترده بوده و در همه رشته‌ها مباحث اخلاقی موردتوجه قرار گیرد.

بهرامی با اشاره به‌اینکه سبک زندگی غیر‌دینی تضعیف کننده نهاد خانواده‌ها است گفت: سبک زندگی اسلامی، شیوه زندگی انسان را برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی تضمین تضمین می کند.

ارسال نظرات