خبرهای داغ:
سردار آسیابانی:

امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت روحیه ایثارگری است

جانشین قرارگاه منطقه ای غرب نجف اشرف گفت: امنیت و آرامش امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۰۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، سردار کورش آسیابانی روز دوشنبه در یادواره شهدای روانسر و تجلیل از 11 آزاده سرافراز این شهرستان افزود: مهمترین پیام شهدا، جانبازان و ایثارگران برای نسل امروز، دفاع از اسلام، کیان اسلامی و پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام بدانند تا زمانی که خانواده های شهدا و رزمندگان و آزادگان و جانبازان هستند مردم از اسلام ناب محمدی (ص) دفاع خواهند کرد.
فرمانده قرارگاه شهید کاظمی اضافه کرد: جایگاه شهدا بسیار والا است و در نزد خدا پاداش فراوانی دارند و آن چیزی که سبب آرامش خانواده های شهدا می شود این است که عزیزانشان در راه خدا جهاد کردند.
سردار آسیابانی اظهار داشت: امروز مردم اورامانات در مبارزه با گروه های معاند، استکبار جهانی و گروه های تکفیری در صف مبارزه هستند.
وی با بیان اینکه در ایام دفاع مقدس مردم اورامانات برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند افزود: مردم این منطقه وفاداری خود را به آرمان های انقلاب ثابت کرده اند.
جانشین قرارگاه منطقه ای غرب نجف اشرف تاکید کرد: مسئولان باید قدردان خانواده های شهدا و مردم این منطقه باشند چرا که خدمت به این عزیزان مایه افتخار است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز گفت: شهدا معتبرترین پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و عامل شرف، عظمت و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
سرهنگ علی اصغر اله دانه با بیان اینکه با تأسی از فرهنگ شهادت بسیاری از تهدیدهای بزرگ را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته ایم، گفت: جاری و ساری بودن این فرهنگ ارزشی در جامعه به نوبه خود تحقق اهداف نظام و انقلاب را در پی دارد.
وی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات داخلی و خارجی را تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری دانست و افزود: عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران مدیون از خود گذشتگی ایثارگران است.
ارسال نظرات