خبرهای داغ:

دونده کرمانشاهی عازم مسابقات المپیک ریو 2016 شد

محمد جعفر مرادی دونده کرمانشاهی تیم ملی دو و میدانی ایران به عنوان آخرین ورزشکار المپیکی کشورمان برای حضور در بازی های 2016 ریو، عازم برزیل شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۳۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مرادی دونده ماراتن کشورمان به عنوان آخرین نفر اعزامی به بازی های المپیک 2016 ریو صبح امروز (دوشنبه 25 مرداد) عازم ریودوژانیرو برزیل محل برگزاری مسابقات شد.
مسابقه دوی ماراتن المپیک با حضور دونده کرمانشاهی 31 مرداد و در آخرین روز بازی های المپیک از ساعت 17 به وقت تهران برگزار می شود.
محمدجعفر مرادی دونده کرمانشاهی که اولین سهمیه المپیکی تاریخ دو ماراتن کشورمان را کسب کرد سال گذشته با حضور در رقابت های بین المللی دوبی امارات توانست به این مهم دست یابد.
وی با ثبت رکورد 2 ساعت و 17 دقیقه و 41 ثانیه جواز شرکت در رقابت های المپیک 2016 ریو را کسب کرد.
در کاروان 64 نفره کشورمان سه ورزشکار کرمانشاهی نیز حضور دارند که تاکنون ندا شهسواری و کیانوش رستمی به میدان رفته و مسابقات خود را انجام داده اند.
ندا شهسواری اولین نماینده ورزش کرمانشاه در رقابت های المپیک بود که در روز نخست با قبول شکست چهار بر سه مقابل حریفی از بلاروس از دور مسابقات کنار رفت.
کیانوش رستمی دیگر ورزشکار کرمانشاهی بود که شنبه همین هفته با بلند کردن وزنه 179 کیلو در یک ضرب، 217 در دو ضرب و با مجموع 396 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.
ارسال نظرات