خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تهران:

استقامت سلاحی برنده برای نابودی استکبار است/ رهبر خود را در این راه تنها نگذاریم

امام جمعه موقت تهران گفت: رهبر انقلاب با همراهی نکردن برخی مسئولین دائما در سخنرانی های کوبنده خود یک تنه قدرت های بزرگ و آمریکای جنایتکار را منفور و نکوهیده معرفی می فرمایند. راه و کلام رهبر معظم انقلاب همان استقامت است.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۶۱
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، آیت الله کاظم صدیقی امشب در یادواره شهید ناصری وشهدای برون مرزی استان در جمع مردم بیرجند اظهارداشت: پروردگار متعال انبیاء را بر اساس لطف خود فرستاد تا جهاد مجاهدین و خون شهدا کاری ترین سلاح برای اتمام حجت، تحریک احساسات و ایجاد روحیه مقاومت در برابر طاغوت ها، دنیا پرستان و قارون ها قرار داده است.

وی عنوان کرد: هیچ سلاحی مانند مقاومت و صبر در پیش برد ادیان الهی موثر نبوده و خداوند متعال در 12 جای قرآن از لفظ استقامت با اشکال مختلف برای هدایت ما بکار برده است.

امام جمعه موقت تهران افزود: در این فرصت به دو آیه از آنها اشاره می کنم اول در سوره احقاف داریم خطاب به همه سیاسیونی که از امریکا و غرب حساب می برند و روحیه مقاومت ضعیف دارند که این حالت آنان ممکن است روحیه های دیگران را نیز تضعیف کند .

وی ابراز داشت: کسی صادق تر از خداوند نیست که می فرمایند " کسانی که گفتند رب الله" یعنی تنها حاکمیت خداوند را پذیرفتند و این با حاکمیت طاغوت کاملا متضاد است . کسانی که شعار حاکمیت خدا سر می دهند و آن را با شعور همراه کردند و استقامت کنند هیچ غصه و نگرانی برای آنان نیست .

صدیقی خاطرنشان کرد: راه و همراهان امام(ره) قرص و محکم بودند اما رهبر انقلاب امروز با همراهی نکردن برخی مسئولین دائما در سخنرانی های کوبنده خود یک تنه قدرت های بزرگ و آمریکای جنایتکار را منفور و نکوهیده معرفی می فرمایند.

وی بیان کرد: راه و کلام رهبر معظم انقلاب به معنای استقامت است یعنی نگران گذشته نباشید و خوف آینده را نداشته باشید و دل قرص و محکم باشید که در راه حق حرکت می کنید.

این استاد حوزه علمیه تهران اظهار کرد: خداوند متعال در سوره فصلت چند بشارت می دهد به ملتی که در برابر کفر و استکبار استقامت می ورزند و اولین درجه آن نزول ملائکه مقرب الهی است.

وی خاطرنشان کرد: غیرتمندی، شجاعت، استقامت و رزمندگی در راه اسلام که مقطعی نیست و تا زنده هستیم باید حزب الله و جند الله باشیم.

صدیقی بیان کرد: مرگ حق است و کسی نمی ماند اما شهدا به مقام علیت نائل آمدند و با ریزش اولین قطه خون پاکیزه شهدا تمام گناهانشان بخشیده می شود. مهم ترین اثر شهادت این است که شهید نظر می کند به وجه الله و در آینه، خدا جولانگاه اوست شهید محدود به یک جا نیست و در قفس زمان محصور نیست.

وی عنوان کرد: قرآن به ما گفتمان و فرهنگ شهادت را یاد می دهد که می گوید شهید زنده است و نزد خداوند روزی می خورد این شهدا به فرموده قرآن مرد میدان هستند، اینها حماسی هستند بر سر عهد و پیمان خود صادقانه ایستاده اند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آیا دین خود را نسبت به شهدا ادا کردیم؟ تصریح کرد: شهدا برای این حکومت های سیاسیون شهید نشدند بلکه با خدا معامله کردند و مقتول فی سبیل الله هستند و آنان با خون خود شجره دین خدا را آبیاری کردند.

وی ادامه داد: رعایت حجاب و اخلاق و انصاف، ایستادن بر سر عهد و پیمان با امام و انقلاب، انجام وظیفه انسانی و شئونات اسلامی در بازار، ادارات و دانشگاه ها باید درست شود زیرا ما بدهکار شهداییم.

صدیقی تصریح کرد: نتیجه استقامت ملتی که به نظام و انقلاب وفادار هستند و شعار نه شرقی و نه غربی سر می دهند را باید مسئولین نظام به خوبی پاسخگو باشند که چرا شبکه های مجازی را اصلاح نمی کنند؟ چرا در دانشگاه ها جلوی بی حجابی و برنامه های ضد فرهنگی را نمی گیرند؟

وی بیان کرد: هرچه رهبر انقلاب می فرمایند منتظر نتیجه برجام نباشید و به آن دل خوش نکنید تنها اقتصادمقاومتی و راه اندازی صنایع کوچک و جلوگیری از قاچاق کالا جوانان را از بیکاری نجات می دهد اما برخی از مسئولین سخن از برجام 2 می گویند.

استاد حوزه علمیه تهران ادامه داد: رهبر انقلاب خطری را احساس می کنند و آن نفوذ دشمن در نظام است و ایشان نگران مسائل فرهنگی در کشور هستند.مجالس شهدا برای ما پناهگاه است.

وی با بیان اینکه برگزاری برخی کنسرت های منافی اسلام خطاب به مسئولین تصریح کرد:  رئیس جمهور و وزیر ارشاد و دیگران ما سر سفره شهدا هستیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها