دوازدهمین شهید مدافع حرم دلیجان

پیکر شهید "عسگر عبدلی " در دلیجان تشییع می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان گفت: پیکر شهید "عسگر عبدلی" از شهدای مدافع حرم اعزامی از استان مرکزی 27 مردادماه در دلیجان بر شانه‌های مردم تشییع می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۸۰۶۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی از تشییع پیکر دوازدهمین شهید مدافع حرم شهرستان دلیجان خبر داد و گفت: پیکر شهید والامقام شهید عسگر عبدلی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) روز چهارشنبه بیست و هفتم مردادماه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین دلیجان تشییع و به خاک سپرده می شود.

وی افزود: شهید عبدلی از شهدای فاطمیون با 33 سال سن و مقیم شهرستان دلیجان است.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان تصریح کرد: پیکر این شهید والامقام روز سه شنبه با استقبال پرشور مردم ولایتمدار دلیجان وارد این شهرستان می شود و مراسم وداع با شهید امشب در مصلی این شهرستان با حضور مردم شهیدپرور برگزار خواهد شد.

سرهنگ پاسدار عسگری یادآور شد: آئین تشییع و خاکسپاری پیکر این شهید چهارشنبه از مسجد جامع دلیجان به سمت گلزار شهدا و مراسم گرامیداشت شهید در مسجد شهدای این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: فاطمیون نماد ایستادگی و استقامت در برابر کفر است و ما به برادران افغانستانی ساکن استان افتخار می‌کنیم، شهدای مدافع حرم نشان دادند که با عشق می‌توان دست به چه کارهای بزرگی زد و امروز جهانیان از رشادتهای این دلیرمردان در تعجب بوده و این حرکت بزرگ آنها را ستایش می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات