خبرهای داغ:

تسلیم ناپذیری و شجاعت از ویژگی های آزادگان سرافراز است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب، صبر، شکیبایی، تسلیم ناپذیری، تحمل شکنجه ها و ناملایمات و داشتن روحیه قوی را از ویژگی های بارز آزادگان سرافراز ایران اسلامی توصیف کرد.
کد خبر: ۸۷۲۸۱۸۹
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، سرهنگ مسعود قنبری روز سه شنبه در آیین بزرگداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، بر ضرورت تکریم آزادگان دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: بازگشت پیروزمندانه آزادگان را به میهن اسلامی حادثه ای می دانیم که دست قدرت لایزال الهی آن را رقم زد.
وی اظهار کرد: آزادگان سرافراز با داشتن روحیه ایمان و مقاومت، الگویی بارز برای نسل های امروز و آینده ایران اسلامی هستند.
وی بیان کرد: دوران سخت زندگی اسیران ایرانی در اردوگاه های عراقی، سرانجامی غرورآفرین و عزت بخش برای کشور ایران اسلامی به همراه داشته است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپل ذهاب نیز در ادامه گفت: آزادگان مشعل داران چراغ پر فروغ هدایت در جمهوری اسلامی ایران هستند و صبر و مقاومت آنان بهترین و کامل ترین الگو برای قشر جوان جامعه است.
سلمان حسن پور افزود: 26 مرداد سال 69 سالروز ورود آزادگان سرآغاز تجلی عینی پیروزی رشادت ها و دلیرمردی های دلاور مردان و شیر زنانی است که هشت سال با تمام وجود از هستی خود گذشتند و با ایستادگی در مقابل دشمن تا دندان مسلح، بدخواهان نظام اسلامی را به زانو درآوردند.
وی اضافه کرد که آزادگان با ایمان راسخ خود، سختی ها و فشارهای دوران اسارت را تحمل کردند تا امنیت و آسایش به کشور ایران اسلامی برگردد و بر ما مسوولان واجب است آزادگان را تکریم کنیم و قدردان زحمات جوانمردانه این دلاوران باشیم.
بیان خاطره توسط شماری آزادگان از دوران اسارت و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از جمله برنامه هایی بود که در این آیین اجرا شد.
ارسال نظرات