اقتصادمقاومتی هیچ‌گاه با صاحبان حقوق نجومی اجرا نمی‌شود

رفع حصر به نماینده مجلس ارتباطی ندارد/دست فتنه‌گران با نظام استکبار در یک کاسه است

حجت‌الاسلام الهامی‌نیا گفت: نماینده مجلس مگر کاری به جز رفع حصر فتنه‌گر ندارد به جای این کار به دنبال راهکاری رفع مشکلات مردم باش آنان که در حصر هستند مشکلی ندارند.
کد خبر: ۸۷۲۸۹۰۱
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام علی‌اصغر الهامی‌نیا در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم "اسداقربانی" اولین شهید مدافع حرم فاطمیون اراک که در مسجد الزهراء برگزار شد با اشاره به اینکه هیچ عملی بی اجر یا جزا نخواهد بود، گفت: مقاومت در جبهه خدایی و در مقابل جبهه کفر بی‌پاداش نخواهد بود، ممکن است این مقاومت در جبهه جنگ سخت با دشمن یا در جبهه جنگ نرم با دشمن باشد.

وی افزود: هر کجا مقاومت وجود دارد یعنی در مقابل نفس اماره، جنگ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دشمن باشد ملائک حضور دارند، در هر میدانی که انسان مومنی مقاومت کند خداوند در قرآن فرموده به فرشته‌ها افتخار می‌دهیم که در کنار مومن مجاهد و مقاوم بجنگد حال ممکن است مومن این فرشته‌ها را ببیند یا نبیند.

شعار مقاومت، لرزه بر اندام رژیم صهیونیسم انداخت

محقق و پژوهشگر علوم اسلامی تصریح کرد: با توجه به این وعده‌های الهی این حرف چه معنا دارد که رئیسی بگوید با این شعارها نمی‌توان در مقابل ابرقدرت‌ها مقاومت کرد چقدر سخیف است، اگر نمی‌توانستیم مقاومت کنیم امروز جبهه مقاومت اینقدر به رژیم غاصب اسرائیل نزدیک نشده بود و رئیس اسبق اطلاعات رژیم صهیونیستی معترف نبود که حزب‌الله از چند عضو ناتو در مقابل ما قدرتمندتر است.

حجت‌الاسلام الهامی‌نیا ادامه داد: شعار مقاومت لرزه بر اندام رژیم صهیونیسم انداخته است، این وعده خداوند است که شما در مقابل جبهه کفر ایستادگی کنید ما شما را پیروز خواهیم کرد، فرشته‌ها در تمامی عرصه‌های مقاومت چه در بحث فرهنگ، اقتصاد، سیاست و مقابله با جبهه کفر به کمک انسان‌های مومن می‌آیند.

قاچاق کالا عرصه‌ای برای نفوذ دشمن

وی افزود: خجالت زده برخی از کارمندانی هستیم که مدیرانشان 60 برابر آنان در ماه حقوق دریافت می‌کنند، خجالت زده کارمندانی هستیم که در مقابل گرفتن رشوه مقاومت می‌کنند.

محقق و پژوهشگر علوم اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام‌معظم رهبری در بحث اقتصادمقاومتی گفت: قاچاق کالا در حقیقت راه باز کردن برای نفوذ دشمن و ضد مقاومت است.

حجت‌الاسلام الهامی‌نیا تصریح کرد: مراجع تقلید باید نسبت به مصرف، خرید یا واردات کالای قاچاق فتوا دهند، کالای قاچاق به زیان کشور است بحث اقتصادمقاومتی که چند سال است مورد تاکید مقام‌معظم رهبری است باید جدی گرفته شود.

وی افزود: حضرت علی(ع) همیشه قناعت می‌کردند و از اسراف پرهیز می‌کردند و رعایت بیت‌المال را می‌کردند ایشان یک رهبری و حاکم جامعه اسلامی بودند که باید از این امام بزرگوار الگو بگیریم، امروز با این حقوق‌های نجومی نمی‌توانیم این حرف‌ها را بزنیم جمع کنید این فلان السلطنه‌ها را.

محقق و پژوهشگر علوم اسلامی با اشاره به لزوم برخورد جدی با حقوق‌های نجومی گفت: سر مردم را شیره نمالید اینکه می‌گویند درست شد و برخورد کردیم کو؟ متاسفانه امروز اگر به یک فروشنده معترض شویم که سر مردم را کلاه گذاشته در پاسخ می‌گوید 60 میلیون می‌خورند و ما برای یک مبلغ ناچیز گناه می‌کنیم، اینجاست که زبان ما کوتاه می‌شود.

نماینده مجلس به جای رفع حصر به دنبال چاره‌اندیشی برای مشکلات مردم باشد

وی افزود: آقای نماینده مجلس حواست را جمع کن الان دیگر نماینده مردم و مدیون هفتاد میلیون هستید، در رسانه‌ها نباید شنیده شود که بگویند فلان نماینده به جد به دنبال رفع حصر است، حصر چه کسی؟ حصر فتنه‌گر! مگر کاری دیگر را ندارند که به دنبال رفع حصر است، مردم این همه مشکل دارند آنان که در حصر هستند مشکلی ندارند.

حجت‌الاسلام الهامی‌نیا تاکید کرد: مگر نظام حساب و کتاب ندارد؟ مگر قوه قضائیه و شورای عالی امنیت ملی ندارد؟ تو چه کاره هستی که پیگیری کنی؟

محقق و پژوهشگر علوم اسلامی یادآوزر شد: اگر کسانی که در حصر هستند آزاد شوند هم برای خود و هم برای دیگران مشکل‌ساز می‌شوند، فتنه‌گران خود مهره‌های فتنه‌گران اصلی بوند، اگر آنان محاکمه شوند بی‌شک جرمشان بیش از این است، اگر آزاد شوند فرصت در جایی دیگر پیدا می‌کنند.

وی افزود: عده‌ای به دنبال زنده کردن منافقین هستند، کسانی در پشت پرده این کار را می‌کنند که ضد مقاومت هستند و مرکزیت این مقاومت هم، انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام الهامی‌نیا گفت: مشکلی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با آن مواجه هستیم این است که هر رئیس جمهوری بر سر کار می‌آید فورا خود را جای رهبری می‌گذارد در حالی که سیاست‌گذاری خارجی، سیاست کلان اقتصادی، سیاست‌های کلان نظام با رهبری نظام است شما نمی‌توانید بگوئید مقاومت می‌کنیم یا نمی‌کنیم رهبری است که تصمیم می‌گیرند، در بحث برجام هم اگر مقام‌معظم رهبری اجازه بدهند شما می‌توانید جلو بروید بیش از آن نمی‌توانید.

محقق و پژوهشگر علوم اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولین نظام باید با رهبر هماهنگ شوند این یعنی اتحاد یعنی عقل، نماینده مردم تا زمانی مشمولیت دارد که در خط رهبری و ولایت حرکت کند، وزرا و رئیس جمهور این مملکت نیز به همچنین اگر یک میلی‌متر با ولایت زاویه بگیرند مشروعیت قانونی‌شان زیر سوال است و حقوق دریافتی‌شان حرام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات