خبرهای داغ:
در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم مطرح شد

برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی با اولویت قم

جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم با محور برگزاری اردوهای جهادی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۸۹۴۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم امروز با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم، در این جلسه گفت: تشکل های دانشجویی باید همواره فعالانه رفتارکنند و این تشکل ها باید در گسترش روحیه تعاون تلاش کنند.

وی عنوان داشت: یکی از اقدامات و برنامه ها برگزاری اردوهای جهادی است که این امر مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده و باید این اردوها کارشناسی و بر اساس اقدامات و برنامه های صحیح باشد.

حجت الاسلام طاهری گفت: یکی از اهداف مهم این اردوها، خودسازی است و باید همواره تلاش داشته باشیم تا با گسترش این اردوها در خودسازی و تربیت نسل جوان اهتمام داشته باشیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برگزاری این دوره ها باید سازمان یافته باشد و از سوی دیگر اهداف اردو شناسایی و نیازهای منطقه نیز برطرف شود.

دکتر اکرمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: کارها باید قبل از اجرا سنجیده شود و نیازسنجی صورت گرفته و پس از آن این اردوها اجرایی شود.

وی گفت: برطرف کردن نیازهای مردم امر مهمی است اما موضوع مهمتر این است که بدانیم مردم آن منطقه چه نیازی دارند.

دکتر حکیم الهی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: اولویت اصلی برگزاری اردوهای جهادی برای ما در استان قم است تا بتوانیم نیازهای مردم قم را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: ترویج کار جهادی امر بسیار مهمی و اثر بخشی است که در اردوهای جهادی آن را دنبال می کنیم تا بتوانیم فرهنگ سازی کنیم.

ارسال نظرات