خبرهای داغ:

حوادث ترافیکی شب گذشته در قم ۲ کشته برجای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: حوادث ترافیکی شب گذشته در این استان، ۲ کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۸۷۲۹۲۳۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
حوادث ترافیکی شب گذشته در قم ۲ کشته برجای گذاشت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا حسنی درباره حوادث ترافیکی شب گذشته قم گفت: براثر برخورد چند دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده قدیم قم - اصفهان(سر جاده ونارج) که ساعت ۲۱ و۵۴ دقیقه شب گذشته رخ داد، یک تن آقا حدود ۳۹ ساله جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: در این حادثه، ۲ نفر دیگر مصدوم که به مراکز درمانی قم منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم ادامه داد: هم چنین بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری با عابر پیاده که ساعت ۱۲ و ۳۲ دقیقه بامداد گذشته در آزادراه قم - تهران رخ داد، آقا حدود ۳۰ ساله در دم جان باخت.

وی در ادامه با بیان این که در یک هفته گذشته ۶ نفر دیگر در حوادث ترافیکی این استان کشته شده اند، بیان کرد: در حادثه مرگبار که ساعت ۱۰ و ۵۴ دقیقه روز ۲۶ مردادماه جاری بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در جاده کوه سفید رخ داد، ۳ تن، آقا حدود ۶۳ ساله و خانم ها حدود ۳۵ و ۵۴ ساله کشته شدند.

به گفته حسنی، این حادثه سه مجروح نیز بر جای گذاشت که مجروحان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی از سوی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ توسط ۳ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: ساعت ۴ و ۱۷ دقیقه روز ۲۲ مردادماه جاری نیز برخورد یک دستگاه تریلی با یک خودروی سواری در جاده قدیم قم - تهران منجربه کشته شدن دو تن آقا، حدود ۲۸ و ۵۰ ساله شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم اضافه کرد: واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ در بلوار الغدیر که ساعت ۱۹ و ۲۷ دقیقه روز ۲۱ مردادماه رخ داد منجربه کشته شدن یک تن شد.

وی با بیان این که در یک هفته گذشته، ۸ هزار و ۳۴۶ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ قم برقرار و منجربه یک هزار و ۴۷۸ مأموریت شد، گفت: در این مدت ۵۰۱ تصادف رخ داد که ۴۳۷ مورد آن شهری و ۶۴ ماموریت جاده‌ای بوده است.

به گفته حسنی، حوادث جاده‌ای ۶۰۵ مصدوم برجای گذاشت که ۳۹۵ مصدوم مربوط به موتورسیلکت سواران بوده است.
ارسال نظرات