خبرهای داغ:
مدیر ساخت تابلوی نفیس زیارت حضرت معصومه (س):

اثر هنری کتیبه‌دوزی حرم امام رضا(ع) توسط ۳۳ بانوی قمی خلق می‌شود

مدیر ساخت تابلوی نفیس زیارت حضرت معصومه(س) با بیان اینکه خلق اثر هنری برای حرم امام رضا(ع) در دستور کار است، گفت: کار کتیبه دوزی روی سنگ قبر حرم هشتمین پیشوای شیعیان در دستور کار است که با همکاری ۳۳ نفر از بانوان قمی این اثر نفیس خلق می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۹۳۱۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
اثر هنری کتیبه‌دوزی حرم امام رضا(ع) توسط ۳۳ بانوی قمی خلق می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مریم شکوهی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) تابلوی نفیس زیارت کریمه اهل بیت(ع) در صحن صاحب‌الزمان(س) حرم کریمه اهل بیت(س) نصب شد.

مدیر ساخت تابلوی نفیس زیارت حضرت معصومه(س): افزود: تابلوی نفیس زیارت کریمه اهل بیت(س) اثر هنری است که توسط 33 نفر از مربیان فنی و حرفه‌ای قم خلق شده و همه افرادی که در خلق آن نقش داشتند، به‌صورت دلی و بدون هیچ چشم‌داشتی زحمت کشیدند.

وی با بیان اینکه 33 بانوی هنرمند قمی بیش از یک سال زمان صرف خلق تابلوی نفیس زیارت حضرت معصومه(س) کردند، گفت: 123 میلیون تومان برای این اثر هنری هزینه شده که دو سوم آن توسط من و دوستانم تهیه شده و یک سوم آن نیز توسط گروهی که فعالیت کردند.

شکوهی با بیان اینکه خلق اثر هنری برای حرم امام رضا(ع) در دستور کار است، بیان کرد: کار کتیبه دوزی برای اذن دخول و یا نوار دور ضریح امام رضا(ع) و کار روی سنگ قبر حرم هشتمین پیشوای شیعیان در دستور کار است و قرار شد پس از جلسه‌ای تا یک ماه آینده این موضوع نهایی شود و  33 نفر از بانوانی که تابلوی نفیس زیارت کریمه اهل بیت(س) را خلق کردند کار برای حرم امام هشتم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه هزینه خلق اثر هنری حرم امام رضا(ع) توسط بانوان هنرمند قمی پرداخت  می‌شود، گفت: با توسل به اهل بیت(ع) این موضوع را مورد توجه قرار دادم که پس از تابلوی نفیسی که برای حرم حضرت معصومه(س) خلق کردم همراه با دیگر اساتید برای حرم امام رضا(ع) و بقاع متبرکه نیز اثر نفیس هنری خلق کنم.
ارسال نظرات