خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایری استان کرمانشاه:

دفاع مقدس ايران اسلامی برگرفته از مکتبی عاشورايی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: دفاع مقدس مردم بزرگ ايران اسلامي برگرفته از مکتبي عاشورايي بود که با رهبري حضرت امام (ره) براي حفظ اسلام و انقلاب اسلامي و عزت مسلمين شکل گرفت
کد خبر: ۸۷۳۰۴۸۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
حجت الاسلام فرهاد بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه ، با اشاره به رشادتهاي جوانان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت:هفته دفاع مقدس فرصت خوبي است تا بتوان برنامه هاي متنوعي را براي آشنايي اقشار مختلف مردم به ويژه نسل جوان و نوجوان با فرهنگي ايثا،شهادت و مقاومت برگزار گرد.

وی در پاسخ به سوال رمز موفقيت جوانان کشور ما در دوران دفاع مقدس گفت:  در آن دوران بود که باعث پيروزي و سر افرازي اين غيور مردان در برابر دشمنان تا دندان مسلح شد .و درايت رهبر ي و تبعيت رزمندگان اسلام از ايشان و اعتقاد راسخ به اصل ولايت مطلقه فقيه  از شاخصه هاي اصلي هشت سال دفاع مقدس حق عليه باطل بود.

بهرامی افزود: دفاع مقدس مردم بزرگ ايران اسلامي  برگرفته از مکتبي عاشورايي بود که با رهبري حضرت امام (ره)  براي حفظ اسلام و انقلاب اسلامي و عزت مسلمين شکل گرفت .

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس امسال با دهه ولايت گفت: آنچه که در اين روزها بايد مورد توجه قرار گيرد تبيين ابعاد مهم دفاع مقدس و تفهيم دهه ولايت براي جوانان و نوجوانان و تمام مردم است و با توجه به شرايط سياسي و اجتماعي کشور شناساندن واقعه غدير امر بسيار مهمي است چرا که ما هر چه داريم از برکت وجودامام علي(ع) و فرزندان بزرگوارش داريم و بر اين نعمت يعني نعمت ولايت خداي بزرگ را شاکريم .

حجت الاسلام بهرامی به لزوم ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تاکيد کرد و گفت: همه ما مديون شهدا و خانوادهاي معظم شهدا اين ولي نعمتان انقلاب هستيم و هر کاري که براي آنهاانجام دهيم نمي توانيم اندکي از فداکاريها و ايثار اين افراد را قدر نهيم. و مد نظر داشتن ارزشها و آرمانهاي انقلاب وظيفه ذاتي همه ما است.ما نبايد بگذاريم تا دشمنان اسلام ناب بين صفوف مردم اختلاف ايجاد کرده و ارزشهاي شهداء را از بين ببرند. همه ما بايد در هر صورت آماده جانفشاني تحت فرماندهي رهبر عزيز حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي )براي حفظ دستاوردهائي باشيم که شهيدان بزرگوار برايمان به ارمغان آورده و جان عزيزشان را فدا کردند  .

حجت الاسلام بهرامی در پايان به وظيفه نهادهاي فرهنگي اشاره کرد و گفت : همه ما وظيفه داريم در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي که با توطئه فرهنگي و به صورت جنگ نرم با همه ابزار و داشته هايشان به ميدان مبارزه عليه اين ملت بزرگ وارد شدند تا هويت جوانان ما را نشانه بگيرند با زيرکي و هوشياري دسيسه هاي آنان را شناسائي و در مرحله بعدي با اقتدار تو طئه هاي آنها راخنثي و در مقابل آنها به هيچ وجه کم نياوريم.

ارسال نظرات