خبرهای داغ:

نشست هیئت عاشقان ولایت با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دالاهو برگزار شد

نشست هیئت عاشقان ولایت با محوریت اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل در شهرستان دالاهو برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۲۱۹۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو، نشست هیئت عاشقان ولایت با حضور جمعی از فعالان اقتصاد مقاومتی شهر ریجاب در مسجد المهدی (عج) کرند غرب برگزار شد.

سرهنگ نجفعلی کرمی در این نشست گفت: پتانسیل های بخش های مختلف کشاورزی وتولیدی شهر ریجاب باید تقویت ومورد توجه جدی قرار بگیرد.

فرمانده سپاه دالاهو افزود: ما حاضریم در عرصه تولید در کنار مردم زحمتکش ریجاب قرار بگیریم وبا حمایت از تولیدات این عزیزان دست دلالان را از جیب کشاورزان زحمتکش این دیار قطع کنیم.

کرمی باتشریح و مقایسه پیچیدگی و دشواری های تحولات سیاسی،اقتصادی و فرهنگی حاصل از یک انقلاب در یک کشور و عدم فرصت کافی برای رسیدگی به مسائل اقتصادی کشور در سالهای اول انقلاب به دلیل جنگ تحمیلی و مسئله تحریم ها اذعان داشت:با توجه به نفت خیز بودن کشور ایران ،نفت و درآمدهای حاصل از آن باعث غفلت ما از تولید،کارو تلاش و اقتصاد شده است.

سرهنگ کرمی گفت: عدالت اجتماعی و عدم اختلاف طبقاتی بین قشر مردم جامعه ،مردمی بودن و ایفا نقش همه ی آحاد مردم در صحنه،جهادی بودن با داشتن روحیه ایثار،فداکاری،تلاش و کوشش ،آموزش و تربیت فرزندان برای کار کردن به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی که یکی از راهکارهای آن استفاده از آموزشهای فنی حرفه ای بنا بر استعداد و توانایی های افراد است، را از جمله ویژگیهای محوری اقتصاد مقاومتی برشمرد.

فرماده سپاه دالاهو در پایان با بیان الگو بودن مردم دالاهو به کار و تلاش در منطقه و بازدید توریست و گردشگرهای دیگر شهرها، فروش کالاهای سنتی و صنایع فلزی دستی و بحث اسکان آنها را ابزاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی و کسب درآمد عنوان نمود.

ارسال نظرات